Spiser du nok jamfør din trening?

Du er det du spiser
Brukeravatar
kollis

Re: Spiser du nok jamfør din trening?

Legg innav kollis » 17 apr 2020 14:25

1 kan lure på om Olav Engen (KrampeGammeln) er partisk når andre enn gullungen får svar med samme mynt ,selvfølgelig kreves litt hukommmelse på hvordan han argumenter bare med person angrep....NÅR man har en spesielt utgangs punkt som din venn har her,så burde du eller andre vite at vi andre ikke passer inn i den boksen.Eks en person som har pre eller diabetes stort sett opp til 30åra får naturlig større evne til å trene hardt oftere enn en som har et annet utgangs punkt...En som har hatt diabetes kan trene 2 til 3 ganger daglig i lange perioder etter på.Det har jeg julpet noen med.Men at alle passer inni den logikken han ikke greier å forklare godt nok ....Eller vil du påstå at dere andre som trente samtidig med han ikke ga jernet og ikke forsto det han fikk til?
Synes du bør følge med på hva han skriver og forklare hans filosofi bedre enn han gjør.Alder er vell ikke noe vi andre skal ta stilling til her er det argumenter som underbygger erfaringer og logikk som bør være røde tråden...

om en med mye muskler løper like kjapt som en med lite muskler og mye fett ....hvem tror du forbrennner mest? Eller ga ikke den ene ikke max?

Brukeravatar
KrampeGammeln
Sted: Vormsund
Kontakt:

Legg innav KrampeGammeln » 17 apr 2020 15:18

hehe, det var vel bare ordet"piss" jeg reagerte på - ref setningen jeg refererte.

Hva du mener med gullungen får du finne ut av selv. Det var først i dag jeg ble obs på hvem "Veteran" var, og da ville jeg flagge at jeg kjente vedkommende - og kunne da samtidig bidra med en viss oppklaring rundt hans tidligere kapasitet.

At dere er uenige og sier mye rart begge to legger jeg meg ikke bort i, men pass på språkbruken og karakteristikkene, det gjelder alle.

Toffin

Legg innav Toffin » 18 apr 2020 09:36

KrampeGammeln skrev:hehe, det var vel bare ordet"piss" jeg reagerte på

Jess, jeg kunne nok brukt et annet ord og beklager for det, men jeg synes ofte Veteran kan være litt krass i svarene sine og til tross for mye erfaring, så er det alltid rom for læring, men ikke for han selv, virker det som.

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 18 apr 2020 10:03

når han er en av de værste er det utrolig rart du ikke får med deg dette K.G....MEN VI FORSTÅR godt at du aldri leser det han skriver.....DET er vell ikke noe nytt :D

Gå tilbake til «Kosthold»