Er det noen som kan bidra med verifisering av at denne historien kan stemme - både logistikken og fysikken har vel evt blitt satt på prøve. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks ... 020838.ece
Har i dag lekt meg litt med terminlister fra i fjor, men må nok innrømme at belgieren må være svært så godt kjent rundt omkring.
365 mara på 365 dager?
Re: 365 mara på 365 dager?
nå har ikke jeg lest denne repotasjen,kun sett overskrfitene,men en ting er å løpe 42km daglig,det er jo overkommelig og for godt trente ingen problem bortsett fra at det må være ufattelig kjedelig å gjøre det samme et helt år.Men det å finne martonløp hver eneste dag,samt og forflytte seg fra sted til sted må være mer utfordrende...
Re: 365 mara på 365 dager?
Jeg tror historien er sant. Jeg stusser litt over "det er som en vanlig jobb". Man må han en nokså velvillig sponsor eller godt fylt bankkonto for å kunne drive slikt.
Jeg regner med at det lar seg gjøre, bare man er godt trent og løper i veldig avslappet tempo i forhold til det man er godt for. Men faren for skade fra asfaltløping må vel være stor.
Jeg regner med at det lar seg gjøre, bare man er godt trent og løper i veldig avslappet tempo i forhold til det man er godt for. Men faren for skade fra asfaltløping må vel være stor.
Gå tilbake til «Kondisjonsforum»