hvor trene og delta i løp

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
i det lange løp
Sted: Skien

hvor trene og delta i løp

Legg innav i det lange løp » 16 mar 2011 22:11

Hei!
Jeg skal på ferie til Ialia siste del av mai første del av juni og skulle gjerne vært med på en 1/2 maraton der. Har vært inne på på half marathon calenderen, men finner ikke noe aktuelt sist i mai først i juni. Kanskje for varmt... Tenker å være i området på nordsiden av Toscana. Noen som har noen tips på hvor å lete, eller lignende?
Det å vite av et område der det også er fint og trygt å trene hadde også vært fint.

Gudmund S

haraldbs

Re: hvor trene og delta i løp

Legg innav haraldbs » 17 mar 2011 08:21

Hei
Har selv løpt noen maratonløp i forbindelse med ferie (bla Roma, Atnen, istanbul, wien), og finner i denne sammenheng det jeg er ute etter via google og internasjonale maraton.Siden er videre inndelt etter verdensdeler Som du vil se er mye å velge mellom. Og det er også ganske vanlig at en maratonarrangør også tilbyr halvmaraton og/eller enda kortere løp.

Lykke til!

Harald

i det lange løp

Legg innav i det lange løp » 21 mar 2011 20:47

Takk for svar Harald!
Ja, det er en ide å søke på maratonløp da det ofte samtidig kan arrangeres 1/2 maraton i samme arr. Prøver :)

i det lange løp

Legg innav i det lange løp » 25 feb 2012 22:37

Hei!
Må få takke for denne link-samlingen, nyttig!
Lenge siden sist jeg var innpå her som du skjønner :-)

Nytter sjansen til å spørre om noen vet av noen fine steder å bo fra en til to mnd, ikke alt for dyrt, hvor en kan løpe på alt annet enn asfalt?

Arne Halvorsen
Sted: Slovenia, men tidligere i Lørenskog, Norge.

Legg innav Arne Halvorsen » 26 feb 2012 21:58

De linkene tror jeg enda er OK. Om du i år vil bortover som du skrev til "nord for Toscana" så er jeg mest kjent der via ferie type turer - ikke løping. Vi (kona !) løp et par ganger fra Firense og fra Pistoia. Det var løp på asfalt og begge over 10 mil så... Men ellers er løping i Italia skjelden farlig ut over selve terrenget og det de kalle sky run er fjell løp i terreng. OM du er mer konkret kan jeg prøve å hjelpe deg og finne noe.
Mvh
Arne Halvorsen

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»