Hva var ditt siste LØP og hva ble tiden?

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Brukeravatar
Pluto

Re: Hva var ditt siste LØP og hva ble tiden?

Legg innav Pluto » 03 okt 2010 11:35

Jeg og løpte Fanaløpet.

Fikk 1.15.23 på klokken og det sa speaker, men ser resultatlisten er litt strengere. 13sek dårligere tid. Betyr ingenting, men ser også at de to som var før meg også har fått noen sekunder ekstra på resultatlisten, vet ikke hva dette skyldes, menmen.

Brukeravatar
marito
Sted: Hønefoss
Kontakt:

Legg innav marito » 03 okt 2010 17:43

Jeg deltok på mitt 3. mosjonsløp i helgen. Sist gang var Hank Williams minneløp som på 5 km. før sommerferien. Det minnes som ett helt for jævlig løp da alt gjorde vondt. Jeg fikk muskelbrist i leggen, løp på alt for høy puls og fikk alt for dårlig tid...

I går var det halvmila på Eggemomila. I september har det vært lite løping og mer alternativ trening, så jeg var spent på formen. Motivasjonen var ikke av den aller beste. Jeg så for meg at tid rundt 32-33 min var realistisk. jada, jeg vet det er spasertempo for mange av dere andre her inne...men for meg er det en helt ok tid. Så endte jeg opp med 30.34. 1.5 min bedre enn jeg forventet som bestetid av meg selv. Da ble jeg fornøyd:) Målet om å komme seg under 30 min ble straks så mye-mye nærmere:)

Brukeravatar
Siri
Sted: Oslo øst

Legg innav Siri » 03 okt 2010 18:15

Det er helt supert, Marito! Å nå, og til og med slå sine mål kan jo ikke være annet enn helt TOPP! Håper jeg også greier under en time på mila snart!

perheske

Legg innav perheske » 03 okt 2010 19:37

Og jeg gjorde noe jeg IKKE har gjort før. Endel ungdommer her hvor jeg bor (Frekhaug - ved Bergen) arrangerer et årlig "misjonsløp". Vi løpe en runde på drøyt 500 meter så mange ganger vi klarer innen en time. Andre - som ikke løper - har satt penger på oss, f.eks. 10 kr per runde. Pengene går til et bistansprosjekt i Uganda. Veldig bra. Dessverre var det dårlig vær -og spesielt var det dårlig frammøte av oss voksne. SKJERP DOKKER!!!
Jeg løp i Oslo på søndag, og er fortsatt dårlig til beins etter ny pers der - så jeg ga beskjed om at jeg ville bare jogge gjennom den timen.
Men det er rart med det. Når en først er i gang, og når ungdommene legger avgårde i full fart, så blir jeg nødt til å henge på. Det ble 28 runder. Veldig fornøyd, men ikke bra for restitusjonen. Høyrebeinet verket under hele løpet - og nå blir det nok noen dager uten trening.

Brukeravatar
joggern
Sted: Bergen

Legg innav joggern » 04 okt 2010 11:02

joggern skrev:Da ble det halvmaraton i dag også, Faløpet. Ikke helt planlagt, derfor har jeg trent hardt denne uken og ikke ladet opp på samme vis som før Oslo sist helg.
I dag fikk jeg tiden 1,34,44, men hadde 1,34,31 på min klokke, Rart. Uanset ikke verst siden jeg var litt sliten i bena før start i dag. (I Oslo hdde jeg 1,34,22)
mvh joggern

Nå har de rettet opp tiden på alle ser det ut til.
mvh joggern

Brukeravatar
Odin

Legg innav Odin » 11 okt 2010 22:49

Geitfjellet opp arrangert av Medisinernes turgruppe (MTG). Ca 390 høydemeter fordelt på 3,1 km. Kravlet opp deler av løypa i gjørme og på glatte steiner :( Kun tretten deltagere, men to aktive skiløpere og orienteringsløpere som ga konkurranse. Slet meg til førsteplass på 17.44... Har innsett nok en gang hvor mye jeg hater motbakkeløp :cry:
Mål: 5 km: 16.30 10 km: 34.00 Halv: 1.15 Hel: 2.40

Jannicke
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Jannicke » 12 okt 2010 11:00

Siste løpet mitt var Berlin maraton.
Et interessant løp, godt organisert med en relativt flat løype.
Sluttid: 3t 44m 32s

Løpsrapporten finnes her:
http://jannicke-athletics.blogspot.com/ ... f-sep.html

padde

Legg innav padde » 12 okt 2010 13:05

Siste løp var oløp.
Siste med merket løype var nordmarkstravern. Fikk plass til en hel halvliter øl i premieglasset, og var tilfreds med det (å slippe å helle to ganger altså).

Brukeravatar
sodalo
Sted: Kyrksæterøra

Legg innav sodalo » 14 okt 2010 12:41

padde skrev:Fikk plass til en hel halvliter øl i premieglasset, og var tilfreds med det (å slippe å helle to ganger altså).
Ut i fra størrelsen på premien så er det altså all grunn til å være fornøyd! :lol:

Brukeravatar
SAUCONY
Sted: Øvre Årdal

Legg innav SAUCONY » 16 okt 2010 18:39

Strålande forhold under Hytteplanmila i dag, så da måtte det jo berre bli ny pers. Likte løypa svært godt og blir ganske sikkert å finne på startstreken fleire ganger. Tiden vart 36.50 og holdt til 9.plass i klasse m45-49.
Når eg ser på km-tidene på årsbeste på 10k - halvmaraton - maraton, så øker den med nøyaktig 15 sek for kvar distanse : 3.41 - 3.56 - 4.11. Berre so ein liten kurositet :)
Bjørn F.

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»