Hva var ditt siste LØP og hva ble tiden?

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
amumow
Sted: Oslo

Re: Hva var ditt siste LØP og hva ble tiden?

Legg innav amumow » 16 okt 2010 18:52

Pers på Hytteplanmila på meg også! 36.38 og dermed tok jeg både målet for sesongen på både 10 og 5K (passerte 5 på 17.59, mål <18). Juhuu, jeg ruler! Nå er det bare sub 3 på maraton så er alle mål i boks. Og det fikser jeg med glans

Chr

Legg innav Chr » 16 okt 2010 20:00

Jeg perset på Hytteplanmila, forøvrig et veldig bra arrangement, løp inn på 43:38. Godt fornøyd!! :)

Brukeravatar
Sunset

Legg innav Sunset » 16 okt 2010 20:10

SAUCONY skrev:Strålande forhold under Hytteplanmila i dag, så da måtte det jo berre bli ny pers. Likte løypa svært godt og blir ganske sikkert å finne på startstreken fleire ganger. Tiden vart 36.50 og holdt til 9.plass i klasse m45-49.
Når eg ser på km-tidene på årsbeste på 10k - halvmaraton - maraton, så øker den med nøyaktig 15 sek for kvar distanse : 3.41 - 3.56 - 4.11. Berre so ein liten kurositet :)

Gratulerer med kjempeløp og ny pers. Du er inne i en god stim nå. Blir vel ny pers neste helg og. ;)

Brukeravatar
SAUCONY
Sted: Øvre Årdal

Legg innav SAUCONY » 16 okt 2010 21:44

amumow skrev:Pers på Hytteplanmila på meg også! 36.38 og dermed tok jeg både målet for sesongen på både 10 og 5K (passerte 5 på 17.59, mål <18). Juhuu, jeg ruler! Nå er det bare sub 3 på maraton så er alle mål i boks. Og det fikser jeg med glans

Trur det var ein del som var fornøgd med dagens innsats,ja :) Eg har nok skimta ryggen din 50 meter lenger framme eg da...

Sunset skrev:Gratulerer med kjempeløp og ny pers. Du er inne i en god stim nå. Blir vel ny pers neste helg og.

Får takke her og da :) Formen er bra, men å perse i Bergen blir vel å sikte litt høgt. Kjem til å starte heilt uten mål (og meining :lol: ), så får det bli som det blir :|
Bjørn F.

Brukeravatar
peera
Sted: Kongsberg

Legg innav peera » 17 okt 2010 07:02

Det ble Hytteplanmila for meg også i går. Kom i mål på 48,40 som er personlig rekord og bra til meg å være. Strålende arrangement, så Hytteplanmila kommer jeg garantert til å løpe neste år også.

Linda
Sted: Røyken kommune

Legg innav Linda » 17 okt 2010 17:07

I dag ble det Amsterdam marathon paa meg, mitt foerste maraton. Tiden ble 4:29:04.
Vaeret var perfekt, ca. 10 grader og sol. Men det ble ganske mye vind og jeg froes skikkelig de siste 20km. Publikum var veldig hyggelig og det var mange av dem. Jeg moette 1 Nordmann underveis og masse andre utlendinger fra alle mulige land, mange flere utlendinger enn Nederlandere. Loypa var nesten helt flat, men hadde etter 34km en bro med litt stigning var mange maatte gaa, men ikke jeg :-).
Jeg begynte kanskje litt for fort (6:15/km) og begynte aa bli rimelig troett allerede etter 21km. Da slakket tempoet litt ned, men jeg klarte aa fortsette aa loepe, selv om det var toeft. Gikk bare ett minutt ca. ved drikkestasjonene, slik at jeg hadde noe aa se frem til hver 5e km. Jeg var rimelig stiv etter ankomst, men foeler meg ikke saa ille naa. Jeg blir sikkert mer stoel de neste dagene. Vinnertiden ble raske 2:05:44.

Jeg traff ogsaa organisatorer fra Knarvikmila paa messen. Fikk ogsaa lyst til aa loepe HM der neste aar.

Linda

Onyx

Legg innav Onyx » 17 okt 2010 17:41

Linda skrev:I dag ble det Amsterdam marathon paa meg, mitt foerste maraton. Tiden ble 4:29:04.
Vaeret var perfekt, ca. 10 grader og sol. Men det ble ganske mye vind og jeg froes skikkelig de siste 20km. Publikum var veldig hyggelig og det var mange av dem. Jeg moette 1 Nordmann underveis og masse andre utlendinger fra alle mulige land, mange flere utlendinger enn Nederlandere. Loypa var nesten helt flat, men hadde etter 34km en bro med litt stigning var mange maatte gaa, men ikke jeg :-).
Jeg begynte kanskje litt for fort (6:15/km) og begynte aa bli rimelig troett allerede etter 21km. Da slakket tempoet litt ned, men jeg klarte aa fortsette aa loepe, selv om det var toeft. Gikk bare ett minutt ca. ved drikkestasjonene, slik at jeg hadde noe aa se frem til hver 5e km. Jeg var rimelig stiv etter ankomst, men foeler meg ikke saa ille naa. Jeg blir sikkert mer stoel de neste dagene. Vinnertiden ble raske 2:05:44.

Jeg traff ogsaa organisatorer fra Knarvikmila paa messen. Fikk ogsaa lyst til aa loepe HM der neste aar.

Linda

Grattis med debut! Driver selv å pønsker på hvor en maratondebut hadde passet seg og Amsterdam høres jo sannelig ikke ut som et dumt alternativ...

Linda
Sted: Røyken kommune

Legg innav Linda » 17 okt 2010 18:45

Onyx skrev:Grattis med debut! Driver selv å pønsker på hvor en maratondebut hadde passet seg og Amsterdam høres jo sannelig ikke ut som et dumt alternativ...

Jeg kan legge til at forsoerging underveis var veldig bra og nok av alt med sportsdrikk, vann, bananer og svamper.

haraldbs

Legg innav haraldbs » 21 okt 2010 07:22

Istanbul Maraton den 18 oktober blir vel sannsynligvis mitt site løp i år, om ikke fristelsen blir for stor da?

Jeg brukte drøyt 3, 40 og ca 10 minutt mer enn jeg hadde håpet på/ trodd. Været var bortimot optimalt på løpsdagen, selv om sola tok godt den siste mila som gikk langs sjøen. Bortsett fra at jeg brukte noe lengre tid enn målet med løpet, så var det et fint løp hvor jeg ikke ble alt for utslått.

Jannicke
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Jannicke » 21 okt 2010 08:13

Gratulerer med maratondebut, Linda

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»