Hva var ditt siste LØP og hva ble tiden?

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Puskas

Re: Hva var ditt siste LØP og hva ble tiden?

Legg innav Puskas » 21 okt 2010 10:28

amumow skrev:Pers på Hytteplanmila på meg også! 36.38 og dermed tok jeg både målet for sesongen på både 10 og 5K (passerte 5 på 17.59, mål <18). Juhuu, jeg ruler! Nå er det bare sub 3 på maraton så er alle mål i boks. Og det fikser jeg med glans

Gratulerer med ny pers! Jeg kom i mål 7 sekunder etter deg. Utifra bildene fra løpet må det ha vært deg jeg prøvde å komme opp i ryggen på langs den lange Selteveien. Jeg klarte dessverre (for meg) aldri å tette den luka ;) Var målet på 10K sub 37? I såfall hadde vi lik målsetning på både 5 og 10K denne sesongen. Jeg passerte 5K på 18 blank, men har 17:54 fra et løp tidligere i år. På halvmaraton klarte jeg årets målsetning i Oslo, så da må det ha vært en velykket sesong :) Maraton har jeg ikke planer om å løpe på en stund enda, men når tiden er inne er sub 3 naturlig å sikte mot.

Lykke til med sub 3 hvis du skal løpe maraton i nærmeste fremtid!

Brukeravatar
Odin

Legg innav Odin » 22 okt 2010 07:41

Puskas skrev: amumow skrev:Pers på Hytteplanmila på meg også! 36.38 og dermed tok jeg både målet for sesongen på både 10 og 5K (passerte 5 på 17.59, mål <18). Juhuu, jeg ruler! Nå er det bare sub 3 på maraton så er alle mål i boks. Og det fikser jeg med glans

Gratulerer med ny pers! Jeg kom i mål 7 sekunder etter deg. Utifra bildene fra løpet må det ha vært deg jeg prøvde å komme opp i ryggen på langs den lange Selteveien. Jeg klarte dessverre (for meg) aldri å tette den luka ;) Var målet på 10K sub 37? I såfall hadde vi lik målsetning på både 5 og 10K denne sesongen. Jeg passerte 5K på 18 blank, men har 17:54 fra et løp tidligere i år. På halvmaraton klarte jeg årets målsetning i Oslo, så da må det ha vært en velykket sesong :) Maraton har jeg ikke planer om å løpe på en stund enda, men når tiden er inne er sub 3 naturlig å sikte mot.

Lykke til med sub 3 hvis du skal løpe maraton i nærmeste fremtid

Med slike tider på 10 km vil nok sub 3 gå glatt. Det er jeg sikker på :D Så lenge dere får inn noen litt lengre turer vil nok det gå uten å bli svett en gang...
Mål: 5 km: 16.30 10 km: 34.00 Halv: 1.15 Hel: 2.40

amumow
Sted: Oslo

Legg innav amumow » 22 okt 2010 13:04

Puskas skrev:
amumow skrev:Pers på Hytteplanmila på meg også! 36.38 og dermed tok jeg både målet for sesongen på både 10 og 5K (passerte 5 på 17.59, mål <18). Juhuu, jeg ruler! Nå er det bare sub 3 på maraton så er alle mål i boks. Og det fikser jeg med glans

Ja målet var under 37. Mål for halvmaraton var under 1.23, det gikk fint med 1.21.30 i Oslo. Hva hadde du der?

Puskas

Legg innav Puskas » 22 okt 2010 13:06

Odin skrev:
Puskas skrev: amumow skrev:Pers på Hytteplanmila på meg også! 36.38 og dermed tok jeg både målet for sesongen på både 10 og 5K (passerte 5 på 17.59, mål <18). Juhuu, jeg ruler! Nå er det bare sub 3 på maraton så er alle mål i boks. Og det fikser jeg med glans

Lykke til med sub 3 hvis du skal løpe maraton i nærmeste fremtid

Med slike tider på 10 km vil nok sub 3 gå glatt. Det er jeg sikker på :D Så lenge dere får inn noen litt lengre turer vil nok det gå uten å bli svett en gang...

Takk for det Odin, litt svett blir jeg nok...

Puskas

Legg innav Puskas » 22 okt 2010 13:09

amumow skrev:
Puskas skrev:

Ja målet var under 37. Mål for halvmaraton var under 1.23, det gikk fint med 1.21.30 i Oslo. Hva hadde du der?

Målet var under 1:24, kom i mål på 1:22:49. Bra fornøyd med det egentlig, siden jeg hadde slitt litt med sykdom i september. Litt mye sikk-sakk løping i begynnelsen var det også.

Brukeravatar
SAUCONY
Sted: Øvre Årdal

Legg innav SAUCONY » 23 okt 2010 21:37

Bergen Maraton :

Vart ein lang dag ja. Oppe klokka 6, for eg ville ha god tid da eg frykta glatte veger. Mellom Voss og Bergen var det skøyteis på vegen og vart ikkje overraska når eg møtte dette synet : http://www.bt.no/nyheter/lokal.....80399.html
Tipper at denne russiske traileren var like dårleg skodd for forholda, som eg var under dagens løp. Måtte nok hatt sko med kjettinga om ein skulle fått feste i dei værste patia ;)
Ut fra stadion sprang Korak forbi meg og ønskte meg lykke til.3 min etterpå tok eg han att, og han grytte frustret ut av seg at dette vart berre tull. Kan ikkje nekte for at tanken om å bryte streifa meg også, men måtte no prøve litt til når eg først hadde køyrt so langt. Vart litt bedre etter kvart, men det dukka stadig opp partier med skøyteis. Passerte halv på 1.31.26 og kom i mål på 3.06.24 etter å ha løpt heile andre runden aleine. Såg ingen grunn til å gå i kjellaren i dag, så det stemmer nok, Pluto, at det var att litt bensin på tanken når eg kom i mål. Ellers så varma eg litt opp både med Korak og Trygve og hyggeleg prat med Pluto og andre kjente løpsvenner etterpå :)
Har no opnådd litt i dag da : 2. plass i klassen, 5 maraton på norsk jord og med mine 12 maraton er eg no den Årdølen som har løpt flest :)
Bjørn F.

Brukeravatar
Sunset

Legg innav Sunset » 23 okt 2010 23:18

Gratulerer med vel gjennomført løp og som maratonkonge i Årdal :P

Brukeravatar
SAUCONY

Legg innav SAUCONY » 24 okt 2010 00:17

Sunset skrev:Gratulerer med vel gjennomført løp og som maratonkonge i Årdal :P

Takker, men "konge" med 12 maraton lyder vel litt feil, når ein i feltet fullførte maraton nr. 401 :shock:
Bjørn F.

Brukeravatar
trygvan

Legg innav trygvan » 24 okt 2010 10:35

Var glatt i går ja. Jeg hadde samme opplevelse som deg Saucony, ingen vits å gå i kjelleren. Klarte å holde motet oppe første 5 og sprang bra dit, men da jeg ved 10 km hadde mista 40 sek innså jeg at dette ikke var noen vits. Ble bare å "safe" det inn. 1:23:15 ble tiden på halve distansen, som vel må sies å være helt greit forholdene tatt i betrakning. Kom på pallen i seniorklassen gjorde jeg og. :P
Har løpt i 12-15 år ettersom hvordan man regner. Perser: 800m-2:04.8 (1998), 1500-4:23.8 (2013), 3000-9:23 ('13), 5km-16:10 ('15), 10km-34:09 ('13), 1/2m-1:15:24 ('14), 1/1m- 2:41:18 ('13)

Brukeravatar
SAUCONY

Legg innav SAUCONY » 24 okt 2010 11:16

trygvan skrev:Ble bare å "safe" det inn. 1:23:15 ble tiden på halve distansen, som vel må sies å være helt greit forholdene tatt i betrakning.

Skjønner at formen din er bra da, ja :) Du anntyda 1.19 når me varma opp, og eg tviler ikkje på at du har kapasitet til det. Du får håpe på godt feste i desember om du stiller da.
Bjørn F.

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»