Løping rundt Brumunddal

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Mayhassen

Løping rundt Brumunddal

Legg innav Mayhassen » 01 mar 2012 16:35

Hei, bor for tiden på Byflata rett nord for Brumunddal.
Noen som har gode tips til fine stier og/eller motbakker i området - alle forslag mottas med takk!

anne

Re: Løping rundt Brumunddal

Legg innav anne » 03 mar 2012 13:50

Motbakken opp mot Høsbjørg må vel duge? Vet det har blitt arrangert motbakkeløp der. På toppen ved hotellet er det fine turstier i skogen. Jeg har ikke løpt der, men syklet opp fra Vang-sida. Suveren utsikt fra hangglider-rampen på toppen. 8-)

Brukeravatar
janolav
Sted: Gjøvik

Legg innav janolav » 06 mar 2012 22:14

Snøkuten er et must når du bor på Byflaten, men den har du helt sikkert fått med deg allerede...

I motsatt fall sjekk http://www.kondis.no/samleside-for-snoe ... 27704.html

Jan Olav

håvard b.

Legg innav håvard b. » 07 mar 2012 10:41

anne skrev:Motbakken opp mot Høsbjørg må vel duge? Vet det har blitt arrangert motbakkeløp der. På toppen ved hotellet er det fine turstier i skogen. Jeg har ikke løpt der, men syklet opp fra Vang-sida. Suveren utsikt fra hangglider-rampen på toppen. 8-)

http://www.youtube.com/watch?v=Ugnk4tttDSA

anne

Legg innav anne » 07 mar 2012 15:00

Artig å se videoen! La merke til at det gikk ikke akkurat fort på sykkel opp der heller. Det kan jeg gå god for... :lol:

Mayhassen

Legg innav Mayhassen » 25 mar 2012 19:07

Takk for svar!

Høsbjørkampen har jeg vært på. Finner ingen kart over Snøkutenrundene - kan noen forklare hvor det går?
Noen som vet om stier/terreng i nærheten så er det også glimmers, liker meg best i skogen.

Oppdatering:
Fant i dag en traktorvei og et stinett + en crosserløype inne i skogen! Jeg var på letings på sykkelen da jeg kom over dette - meget artig, men litt for teknisk/bløtt enda til å følge overalt.
Tror at det kan være en morsom løype å jogge - yes!

Klokka ble selvfølgelig full på minne når jeg var ute - skal prøve å oppdatere med gps-spor en vakker dag.

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»