Hva blir ditt neste skopar?

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
kimare

Re: Hva blir ditt neste skopar?

Legg innav kimare » 17 feb 2010 00:47

kimare skrev:Er det noen har erfaring med Salomon Wings?

Jeg skal til London i neste uke og jeg ser at SportsDirect har dem til £50 i weatherproof utgaven. Mtp at man kan vente regn på Vestlandet når snøen en gang forsvinner hadde det vært greit med et par vanntette terrengsko. Er det andre sko i denne kategorien som evt kan anbefales, dersom jeg ikke klarer å få kloa i et par i min størrelse? Jeg har et par Asics Cumulus som jeg er ganske godt fornøyd med.

Etter å ha surfet på nettet har jeg funnet ut:
1. At Salomon Wings tilsynelatende er gode sko (de får i det minste gode tilbakemeldinger på nettet)
2. At Sportsdirect ikke har størrelsen min på nettet lengre
3. At det finnes en del tilsvarende sko i omtrent samme prisklasse

Bla. dumpet jeg over et tilbud på Sierra Trading Post som jeg ikke klarte å motstå, på et par Lafuma Sky Race som med denne rabattkoden ALVFEB2KX gir ytterligere 20% rabatt ved kjøp over $100. Dvs at et par sko som har en veil.ledene pris på $140 koster $58, selvsagt kommer frakt og mva i tillegg.

Forøvrig er 18. februar siste mulighet til å benytte rabattkoden, Sierra Trading Post har forøvrig et greit utvalg av andre løpesko også bl.a. Asics, New Balance, Brooks, Saucony etc, dealen er at de selger utgåtte modeller. F.eks kan man få et par Kayano 15 til i underkant av $80 med rabattkoden.

Brukeravatar
sodalo
Sted: Kyrksæterøra

Legg innav sodalo » 18 feb 2010 11:23

Freia:
Fornøyd med Lunarracer'n?

Gulo

Legg innav Gulo » 19 feb 2010 21:20

Hei!
Jeg bestilte nylig et par Saucony Fastwitch 4 fra runningwarehouse.com. Jeg krysset av for det billigste fraktalternativet, men jeg lurer på hva det kommer til å koste med alt til sammen. Altså skoene, frakten, momsen. (jeg regner med at det er flere av dere som har bestilt de samme skoene ;) )

EspeN
Sted: Oslo

Legg innav EspeN » 19 feb 2010 21:23

Gulo skrev:Hei!
Jeg bestilte nylig et par Saucony Fastwitch 4 fra runningwarehouse.com. Jeg krysset av for det billigste fraktalternativet, men jeg lurer på hva det kommer til å koste med alt til sammen. Altså skoene, frakten, momsen. (jeg regner med at det er flere av dere som har bestilt de samme skoene ;) )

http://www.mosjonisten.com/?p=3458

Kjerun

Legg innav Kjerun » 20 feb 2010 10:08

Akkurat kommet hjem fra ferie i N.Y og da ble Lunaracer. Forsøkte og få kjøpt de Fastwitch skoene og, men de fikk jeg ikke tak i. Skulle kjøpe de siste dagen og fikk da tips i en skobutikk om at Paragon mest sansynlig var den butikken som hadde den modellen og dit hadde jeg ikke tid til å reise da.

Freia
Sted: Hadeland

Legg innav Freia » 22 feb 2010 13:06

Da var dagen kommet når mine nye Lunaracer og Tagent 4 ankomm på døren av en hyggelig posten dame. Har ikke prøvd å løpe med de ennå , men når det gjelder Tagent 4 og dets passform så passet de meg som tagent 2(var ikke det de som var gelt rød og gikk lett i stykker?). Også noe samme passform som elixir4, men virker noe "tightere" i formen. Ruller bra på foten og grei plass foran. Jeg bruker str 44 og bestilte de også i dette og det virker som ett greit valg.

Når det gjelder Lunarace virker de noe "stramme" syntes jeg så de må jo ihvertfall brukes litt før en maraton tenker jeg.

Skulle gjerne lagt ut ett bilde, men vet ikke hvordan det funker. :lol:
Mål 2010 = 2t og 35 min....

Brukeravatar
sodalo
Sted: Kyrksæterøra

Legg innav sodalo » 22 feb 2010 14:42

Heldiggris!
Jeg venter fortsatt på mine Elixir 5 (som ble bestilt på lokal sportsbutikk her)
Lunarracer 2 kommer inn på Løpslabbet i starten av mars, så da blir det en tur til Trondheimbyen på shopping.

EspeN
Sted: Oslo

Legg innav EspeN » 22 feb 2010 14:55

Fikk mine TANGENT 4 i dag jeg også. Bestilte på Onsdag med Fexex levering.
Kjøpte de i size 9 og jeg bruker size 9 vanligvis. Størrelsen var riktig (brukte 8 1/2 sist og de var trange).
Oppfatter også skoen som romslig der foran slik som Freia og får litt av Fastswitch/Elixir følelsen.
Tangent3 var nok litt for trange for meg i 8 1/2.

også fått FASTSWITCH 4... GULT ER KULT!
Men jeg har mange par med fastswitch 3 jeg skal bruke opp først :P

Brukeravatar
turbo

Legg innav turbo » 22 feb 2010 23:10

Ja det er utrolig hvordan samlemanien brer seg. Jeg har 2 par nye Adizero på lager innfor dette året.
Mine 2. par Lunarrace brukt en gang taes vel på til årets 1. 10 km. regner jeg med. :)
Turbo

Nybegynner

Legg innav Nybegynner » 27 feb 2010 19:15

sodalo skrev:Heldiggris!
Jeg venter fortsatt på mine Elixir 5 (som ble bestilt på lokal sportsbutikk her)
Lunarracer 2 kommer inn på Løpslabbet i starten av mars, så da blir det en tur til Trondheimbyen på shopping.

Du kan glede deg til Elixir skoene kommer. Jeg har hatt mine i en drøy uke, og de er absolutt noe av det beste jeg har løpt på :)

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»