"vitners" doping påstander

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Brukeravatar
g.stava
Sted: Bø i Vesterålen

"vitners" doping påstander

Legg innav g.stava » 30 okt 2012 20:32

kommentar fra R. Gilberg i siste Kondis er at utøvere som sluttet for år siden skal etterforskes for doping, hvis noen skulle komme med sånne "opplysninger" (sånn lese jeg de) kan virkelig Gilberg mene dette :?: skal de være sånn at utøvere skal kunne dømmes ut fra hva såkalte "vitner" forteller, og som får fordeler hvis dem fortelle "sannheten" om en eller flere utøvere? mener han at prøver ikke er nødvendig lenger, for de må jo bli sånn for dagens utøvere også. jeg har ikke vært i garderoben til eliten, eller løpt/syklet med noen, men har omgått mosjonister og vi tuller nå om de meste, hvis noen gjør de bra så er de med engang han må ha dopet seg :) vil tro de er ikke noe annerledes blant eliten. hvis da noen vil tjene på dette med bok eller annet skal de da etterforskes med masser av ressurser/penger :?: de og i de hele tatt bruke så mye ressurser på dette gamle må da være på kanten til misbruk. burde være mer enn nok for anti-dop folkene og jobbe med blant dagens utøvere.ser i siste Kondis at Karoline Bjerkli Grøvdal ble nr 42 i verden med tiden 1:09:41. og foran henne er de 23 jenter fra kenya!! ta en titt på resultat listene siste årene og da finner en listene brodert med løpere fra Jamaica og andre små land i karibien. uten at jeg mener dem er dopet, ihvertfall ikke uten positiv prøve. jeg tror heller ikke at Armstrong er dopet før en positiv prøver kommer eller han sier de selv. de vil jo være ganske utrolig at han har involvert så mange i et dop opplegg, så dum er han ikke. de er nå ganske utrolig om dette foregått foran arrangør politi +++ uten at noen reagere før år etterpå?? på Facebook oppdaterte Armstrong profilen fra Hawaii på ferie med famlien, og hadde de fint :) i mine bøker står Armstrong med 7 TdF seire og slik blir de :)

Authon

Re: "vitners" doping påstander

Legg innav Authon » 30 okt 2012 22:11

Armstrong har testet posetivt han. Men takket være litt triksing fra en lege han kjente så ble saken plutselig ute av verden.
Viss du virkelig trur Lance ikke var dopet da må du være rimelig naiv.

Brukeravatar
g.stava

Legg innav g.stava » 30 okt 2012 22:21

naiv og tror på folk helt til de motsatte er bevist. og de du kommer med er rykter og ingenting annet.

workingclasshero

Legg innav workingclasshero » 30 okt 2012 22:48

noen vil bare ikke innse at de er holdt for narr.
Sist redigert av workingclasshero den 31 okt 2012 00:11, redigert 2 ganger totalt.

Authon

Legg innav Authon » 30 okt 2012 23:06

Bevis? Wada har lagt frem flere tusen sider med bevis for at lance drev med fusk. Trenger faktisk ikke ha testa posetivt for å bli dømt. Nok av andre ting å bli tatt for. F.eks de mange donasjoner på flere hundre millioner til diverse leger,firmaer og andre viktige personer. Ikke en promille sjansje for at Lance var rein.

Brukeravatar
g.stava

Legg innav g.stava » 02 nov 2012 23:19

sider ja, men ingen beviser :lol:

wiggen

Legg innav wiggen » 05 nov 2012 14:36

Er ikke de positive testene fra 1999 tdf som i ettertid ble koblet til Armstrong under utviklingen av EPO-test bra nok bevis for deg? (og hvorfor har Armstrong nektet å bruke testene i ettertid for å verifisere de positive testene?)

Dersom ikke det er bra nok, burde du lese mer om alle som har stått fram, også mange andre enn de som står i rapporten (f.eks. vår egen Steffen K)

Det er nå omtrent alle kategorier du kunne savne tidligere, tidligere trenere, sportsdirektører, lagkompiser (mange), de som har gitt seg fordi de ikke ville være med på det, mange, mange sterke vitnemål.

Hvor mange fler må stå fram? Med all respekt så er jeg sikker på at de som fremdeles lurer på om Armstong var dopet, ikke har fått med seg alle som har stått fram, alle disse har ikke en agenda mot Lance.

Brukeravatar
g.stava

Legg innav g.stava » 05 nov 2012 17:09

hvis der er en positiv prøve fra Armstrong hvorfor er den ikke med i rapporten. tror ikke på ett ord av de disse kjeltringer kommer med.
men dere henger dere opp i Armstrong :!: hvorfor ikke heller bruke resurser på dagens utøvere, litt fornuft i han fyren fra anti.dop norge som ikke vil ha noen såkalt høring i norge av utøvere år tilbake i tiden. nå kom Indurain og med at han ikke hadde noe tro på at Armstrong var dopet, men han rekne med at Armstrong vil slå tilbake når de passer. alt de dere kommer er synsing/rykter for og sverte Armstrong, og dere går iherdig inn for de også :D hva med dagens friidretts-utøvere er disse rene :?:

Authon

Legg innav Authon » 05 nov 2012 19:40

Jaja,, du får nå bare fortsette å tru på julenissen da,,jeg gjør ikke det. Lance har aldri blitt frattatt 7 seire i tdf viss de ikke har hatt beviser.Så enkelt er det ikke. Men du kan fortsette å støtte Lance, og dyrke han som en helt. Det sluttet jeg med etter første tourseiern hans,skjønte alerede da at han ikke var rein. Var ikke vanskelig å se eller forstå det viss man har litt peil på idrett..

Brukeravatar
g.stava

Legg innav g.stava » 05 nov 2012 21:55

jeg dyrker bare meg selv. men at du og andre heller tror på typer som Hamilton og landis sier vel også sitt :D jeg har de godt med julenissen jeg :D

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»