"vitners" doping påstander

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Brukeravatar
SAUCONY
Sted: Øvre Årdal

Re: "vitners" doping påstander

Legg innav SAUCONY » 15 jan 2013 16:29

g.stava skrev:så tror jeg på Armstrong til positiv prøve eller han sier han dopet seg.

Nå må vel til og med du, vera overbevist :?:
Bjørn F.

Brukeravatar
g.stava
Sted: Bø i Vesterålen

Legg innav g.stava » 16 jan 2013 09:25

foreløpig er de bare rykter som vanlig. men uansett er han den største for meg, ikke minst for alt han har gjort for og motivere folk med kreft.
kommer aldri til å glemme alt han har gitt meg i TdF.
og når jeg ser/høre disse sleipe såkalte eksperter og spesielt denne m.kaggestad da er spya i halsen på meg, dopet ikke han seg for såkalt finne ut hvor bra epo var! og de med toppidrettssenteret, akkurat som de var noe å forske på.

Audun

Legg innav Audun » 16 jan 2013 14:15

Du er virkelig en merkelig skrue. Rykter? Herregud. På tide å våkne snart og innse hva som har foregått kanskje?? Og ang. Kaggestad så var han med på et testprosjekt for å se virkningen av Epo. Noe som var et viktig prosjekt. Dette var også like før han la opp, så det hadde ingen innvirkning på karieren hans. At du synes Lance ga deg mye under tdf sier vel om ditt syn på doping. Lance er en ussel juksemaker som ikke fortjener noe heder og ære. Håper han blir erstatningspliktig og dømt nord og ned. Ang kreftsaken så er det en annen sak. Er ikke det som er tema men dopingen den jævelen har drevet med,samt dratt med seg andre med på.

Brukeravatar
g.stava

Legg innav g.stava » 16 jan 2013 16:00

:D jaja forstår IKKE at jeg gidde bry meg med innlegg fra folk som ikke kan stå fram.
virkningen epo ble jo stadig bevisst av folk som ble testet positivt på de stoffet, så den går jeg ikke på.
på dop debatten i nrk da denne figuren kaggestad hadde innlegg fikk en glimt av Hushovd og de blikket han sendte til fyren sa en god del.
han og denne tygert er bare fulle misunnelse og hat til en som har gjort de godt innen idrett, og deres mulighet ligger i og sverte andre.
hvorfor all verden bruke så tid og penger på en som ikke er aktiv innen sykkel, de er mer enn nok og ta fatt med daagens utøvere innen all idrett.
NÅ ER JEG FERDIG MED DETTE, IHVERTFALL MED FOLK SOM IKKE KAN VISE HVEM DEM ER.

Audun

Legg innav Audun » 16 jan 2013 16:20

Jaja. Du får ha dine meninger da, er vel alene om de meningene i allefall. Lance har løyet under ed flere ganger,og har masse beviser mot seg. Så skjønner ikke helt hva som gjør at du trur på Lance. Du må jo være på et sterkt stoff selv du.

Brukeravatar
knut42

Legg innav knut42 » 16 jan 2013 16:26

Dette er vel ren docutainment? dvs en en sammensurium av en verdenskjent fyr, nyheter, fakta, tvilsomme fakta, underholdning og fiction. Skulle gjerne sett et sammendrag av hvor mye cash denne historien innbringer.

Brukeravatar
g.stava

Legg innav g.stava » 16 jan 2013 16:34

ble for fristet til svare :lol: dessverre for deg så er de mange som støtter Armstrong i Norge også.
kanskje på tide og vente på hva han har sagt.
ellers har jeg de meget bra uten dop :lol:

Gammern

Legg innav Gammern » 17 jan 2013 18:50

Du må være langt nedi pilleglasset med Valium Stava om du ikke har fått med deg at toppidrett er tuftet på doping. Å trikse med prøver kan man gjøre gjennom bestikkelse feks. Det kan bety at prøver varsles god tid på forhånd slik at man kan bli ren, eller at de "forsvinner", eller at andre pisser for deg feks. Ellers finnes det også nok av dop som ikke detekteres.
Ellers så synes jeg at dette fokuset på Armstrong er litt tåpelig, all den tid titusener av helter har dopet og svindlet siden 60-tallet.

Brukeravatar
g.stava

Legg innav g.stava » 17 jan 2013 20:12

siden du kaller deg gammern bekrefter du hvor galt de kan gå i høy alder :lol:

Brukeravatar
g.stava

Legg innav g.stava » 17 jan 2013 20:36

rart at de er bare folk som ikke vil vise sitt eget navn som kommentere her, og sånn er de kanskje over hele linja her å¨forum :!: jeg kan ihvertfall skryte på meg at jeg har ryggrad nok til og stå fram med mine meninger.
men en ska vel gå rundt og være enig med alt og alle, da er en en godt oppegående figur.
jeg husker Armstrong fra tiden han var aktiv og satte han høyt og der er han uansett hva.
og enda forstår jeg ikke hvorfor så mye tid og penger skal brukes utøvere som ikke er aktive lenger.
nå ser jeg på nyhetene at innen tennis er de mistanke om doping i stor skala, hvorfor ikke heller bruke tid og penger på dette :!: og ikke minst innen friidrett kan en sikkert komme over litt av hvert, men de skal vel etterforskes når disse og har "pensjonert" seg.
og hele greia er sannsynligvis bare PENGER PENGER PENGER
men nå er de nok så sant de ikke kommer direkte person angrep på meg. og da bør kanskje adm er ta tak i de eller :?:
kanskje like greit og melde meg ut.

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»