God Påske (hva skal dere gjøre?)

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Brukeravatar
Bjørn Fra Land
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: God Påske (hva skal dere gjøre?)

Legg innav Bjørn Fra Land » 27 mar 2010 14:41

reise sørover til hjemmelige trakter og trene veldig rolig ;)
Fortsett å løpe...

Heming Leira
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Heming Leira » 29 mar 2010 08:10

Jeg har tenkt til å være med på Påsketreningsleiren til Sognsvann Rundt Medsols i Oslo. Bortsett fra onsdagskveld.
Mandag blir det også jobbing for kondis.no sammen med Maratonredaktør Oddvar Røsten i Drammen under Påskemaraton. Jobbing med kondis.no blir det forøvrig hele påsken.
Tirsdag neste uke åpner løpssesongen for alvor i Østfold når klassiske Borredalen Rundt setter i gang. DEN kan anbefales alle!! Dagen derpå starter vi opp på Sognsvann og så går det slag i slag til langt ut i oktober.
ARRANGEMENT: Sognsvann Rundt Medsols - Motbakkeløpene i Maridalsalpene - Øyakarusellen Hjemmeside

Brukeravatar
tøfflus
Kontakt:

Legg innav tøfflus » 29 mar 2010 08:39

Bypåske i Oslo! Skal først jobbe et par dager på kontoret, deretter blir det jobbing hjemme: rydding og kasting!
Ellers; Løpe & sove :D

Blir helt klart treningsleir, siden jeg har ansvaret for to av elementene i SRM-pakken. Lurer litt på Drammen på mandagen...
Bli med på intervalltrening (og langturer) i parken, helt gratis!
http://www.treningscamp.com
Parksprint andre søndag i måneden i vinter:
http://parksprint.blogspot.com

Brukeravatar
SAUCONY
Sted: Øvre Årdal

Legg innav SAUCONY » 29 mar 2010 13:05

Blir MYKJE jobbing på meg i påsken. Ettermiddags-skift Onsdag og Torsdag og 12-timers nattskift Fredag, Lørdag og Søndag.
Skal no klara å få lura inn nokon km mellom skifta :)
Bjørn F.

Brukeravatar
Adelheid
Kontakt:

Legg innav Adelheid » 29 mar 2010 20:43

Det blir for det meste bypåske for meg også, men det er også utrolig deilig nesten å ha byen for seg selv. Blir nok noen kilometer i Maridalen i uka som kommer, pluss at jeg også skal sjekke ut SRM sin treningsleir i hvertfall én av dagene. Spennende! Gleder meg veldig til å bli hentet i limo... :D

Ellers, få gjort unna alt jeg ikke rekker til vanlig, som er alt fra å vaske og rydde til å ligge på sofaen og glane i "kassa". Dessuten fylle opp glykogenlagrene med påskemarsipan og sjekke hvordan det blir mottatt å dukke opp med en sixpack med Munkholm på bygdefest på Toten (denne påskens dristigste prosjekt). :shock:
I'm on a run - fast - to where I don't care!
Futt'n Fart Running Teams blogg

Black Gnat
Sted: Lier

Legg innav Black Gnat » 30 mar 2010 10:13

God påske!!
Har jobbet de siste dagene med familie på fjellet. Hjemme alene = god tid til å trene godt. Fikk til en 30 km tur så nå begynner jeg endelig å føle meg klar for maraton. Reiser til fjells i kveld og satser på lange rolige skiturer i påsken. Er bly i beina akkurat nå så det skal bli deilig.

Skulle gjerne vært med på Drammen men den kommer litt brått på. :cry: Må bli flinkere til å følge med!
Kjetil R.

kickmaster

Legg innav kickmaster » 30 mar 2010 21:24

Påsken :!:
Da er det Påske Maraton :D
Arangør løp på 1 påskedag(Søndag) :D
2 Påskedag kommer det mange som vil være med og løpe 1/2 eller 1/1 Maraton :D
Var 86 deltagere i fjor,kanskje 100 år
Så kom alle sammen bli med :D

Brukeravatar
turbo

Legg innav turbo » 30 mar 2010 22:25

Skal trene vekk mine hamstringeendigheter med 100+ km. i uka hvis jeg holder til det her på Mallorca.
Det vnter et 10.000 meters banemesterskap når jeg kommer tilbake til Berlin den 1.4. Og får jeg det ikke vekk kan jeg olde meg hjemme snart! Hulk! (men ellers er alt bra)
Turbo ;)

Kjerun

Legg innav Kjerun » 31 mar 2010 07:12

Etter å ha startet påsken m Berlin halvmaraton palmesøndag, så to dager jobbing, blir det hjemmepåske i Oslo. Rolig trening ,skal løpe maraton den 11. april. Kankje jeg slenger meg med på SRM`s treningsleir en dag. Ellers skal det ryddes og vaskes- får forsøke og hente frem godt gjemte husmorgener. Kos deg på Mallorca Turbo, koselig m den lille praten i Berlin! :D

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»