Konkret skospørsmål halvmarathon.

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
bemex
Sted: Trondheim

Re: Konkret skospørsmål halvmarathon.

Legg innav bemex » 30 okt 2014 23:30

EsspeN skrev:hehe! Heldigvis kjøper jeg ikke så mye sko lenger. Men jeg har alltid vært flink til å handle sko på salg, betaler sjeldent mer enn 500kr for et par sko. Unntaket er adidas sine boost sko, de er vanskelig å få tak i til under 900kr

Hvor handler du sko fra for tiden?

Brukeravatar
SAUCONY
Sted: Øvre Årdal

Legg innav SAUCONY » 31 okt 2014 02:44

EsspeN skrev:Jeg har løpt 3 maraton med Adizero Hagio (5mm drop og liten demping, men sjukt lette).
ene maratonnet gikk suverent og løp inn til ny PB på 2:49, de to andre gikk rett til helvete pga enorme smerter i musklaturen, spesielt hamstring.

Jeg er tilbake på 11mm nå og hadde mye mindre smerter på sist maraton. Løp da med adios 1, som jeg HELDIGVIS har igjen 4 ubrukte par av =)

Misunner deg dei 4 parene av Adios 1. Eg har 1 par nesten utslitte, som eg sprang maraton i Oslo med. Dei kjem heretter til kun å bli brukt i få utvalgte løp, så lenge dei henger i saman. Har også snart slitt ut 4 par adios 2, og har nettopp kjøpt 1 par adios boost. Alle er bra, men litt dumt at adios, taper seg litt for kvar ny utgave(er i allefall mi meining). Håper adidas tek til fornuft, og bringer førsteutgaven tilbake i salg !
Bjørn F.

Brukeravatar
EsspeN

Legg innav EsspeN » 31 okt 2014 09:48

Ser ut som adios2 er på vei ut nå også Saucony... Har hatt problemer med å finne de i min størrelse, men wiggle.co.uk har skoa i damemodell i UK 8.5 (samme som europeisk 42 2/3 eller US9)

Bemex: Jeg kjøper sko som regel på salg på foreks runningwarehouse.com, wiggle.co.uk.. Joggeshop.no kan også ha noen godbiter til 599 av og til.
Wiggle har gratis frakt til norge. Engelsk MVA trekkes når du går til betaling (siden vi ligger utenfor EU) så foreks et par boston boost kom på 667kr med gratis frakt til norge. Må da betale moms + gebyr til posten, men alikevel sparer man 500-600kr pr par.

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»