Hvor er dere?

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
fugl

Hvor er dere?

Legg innav fugl » 06 jan 2015 18:18

Jeg savner aktivitet på dette forumet. Det skyldes nok dels nedetid (i hele julen), men også før dette var det nokså laber aktivitet. Mistenker at dere har migrert til andre fora? Hvor da?

Eller er dere rett og slett mindre aktive på treningsforum?

Brukeravatar
ipconfig

Re: Hvor er dere?

Legg innav ipconfig » 06 jan 2015 23:57

Hei Fugl.

Jeg savner også litt mer aktivitet. Siden dette forumet er svært ustabilt så har jeg vert endel på www.jogg.se. Her er det mye aktivitet.

Så Fugl - lenge siden du har vert skada?

-R

Brukeravatar
alfton
Sted: Narvik

Legg innav alfton » 07 jan 2015 11:47

er her jeg også, men klart så ustabilt forumet er, vil til slutt folk søke andre medier.
Mvh Alf Tonny Bätz

Brukeravatar
knut42

Legg innav knut42 » 07 jan 2015 18:24

Bruker svett.no / jogg.se til all føring av treningsdata og Endomondo til føring av løps- og svømmedata. Dette forumet til å lese KVALITETSTRÅDER om løping og sånt. Leser også kondisgruppa på Google plus jevnlig.

Hadde jeg vært Kondis, ville jeg emigrert fra phpBB til Invision PowerBoard med forum, galleri, blogger. Det er samme forummotor som diskusjon.no bruker.

Brukeravatar
NorwegianRunner

Legg innav NorwegianRunner » 09 jan 2015 00:31

Hm... har jeg akkurat joinet et forum som har dødd eller?

Brukeravatar
Einar

Legg innav Einar » 09 jan 2015 09:48

Jeg har vært en forumets mest aktive bidragsytere. Det er i hvert fall to år siden det ble lekkasje til andre medier. Selv er jeg medlem av diverse facebookgrupper som har dekket mitt behov for digitalt samvær. Jeg har også opprettet en blogg der jeg skriver av meg litt.
Jeg savner likevel kondisjonsforum som det var. Nå er jeg sjelden innom, men lover å bidra hvis aktiviteten øker igjen...
"If you feel like eating, eat. Let your body tell you what it wants." - Joan Benoit Samuelson
Blogg

Brukeravatar
NorwegianRunner

Legg innav NorwegianRunner » 09 jan 2015 18:13

Aha! Tenkte jeg det ikke. Facebook overtar verden :D

fugl

Legg innav fugl » 15 jan 2015 22:42

ipconfig skrev:Hei Fugl.
Jeg savner også litt mer aktivitet. Siden dette forumet er svært ustabilt så har jeg vert endel på http://www.jogg.se. Her er det mye aktivitet.
Så Fugl - lenge siden du har vert skada?
-R

Enig. Det hadde vært kjekt med mer aktivitet. Men det er vanskelig når det har vært så ustabilt, og nå sist ble forumet fylt med spam.

Jeg er på oppadgående for tiden og så langt skadefri. Har målsetning om maraton 1-2 ganger i 2015, men det blir ikke pers.

Roger

Legg innav Roger » 06 feb 2015 12:18

I likhet med Einar (lost in cyberspace) så har jeg fulgt kondisformuet i mange år (tastaturslave), helt siden "hansken ble kastet" i 2002 eller deromkring, da med det noe spesielle nikket "tonkpils". På den tiden var kondisforumet helt genialt etter min mening. Forumet mistet kanskje noe av sin snert og sin kultur når det gikk over til det nye formatet her for noen år siden. Alle måtte jo få seg ny brukerkonto... Etter at internettet de siste årene har endret seg og stadig flere er daglige brukere av det i form av ulike sosiale medier, har også tilgangen til kondisrelatert informasjon, både faglig og gjennom "likemannsgrupper" vokst seg relativt omfattende.

Som det blir sagt over her så har nok mange konvertert over til jogg.se. Her har jo Norge kommet etter med en lignende versjon kalt svett.no, men denne har vel aldri slått helt an. I tillegg florerer det av blogger, og mange velger å følge blogger de liker og bruker kommentarfeltene der til å diskutere ulike temaer. Jeg har også med stor interesse blitt en sporadisk bruker av det amerikanske forumet letsrun.com http://www.letsrun.com/forum/forum.php?board=1

Med freske fraspark

Tonkpils

Veteran

Legg innav Veteran » 07 feb 2015 02:58

Hei Roger. jeg har ventet paa at du skulle dukke opp her igjen for aa svare paa in "anklage" om at jeg ikke tok serioest det som de s.k. forskerne paa NTNU
kom med vedr. "forskning" og Tr.heimsskolen var det vel de kalte det. Naa streiker desverre min maskin saa ofte, alt bare faller helt ut, men jeg skal proeve igjen om en ukes tid naar jeg faar tid til aa svare litt mer utfoerlig.
Dette til underetning slik at du forstaar at jeg ikke har gitt opp aa svare, og jeg har sterke fakta aa komme med.
Inntil videre, god trening !

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»