Dette er det jeg har prøvd å formidle i snart 2år
SONE 1er nest ¤ beste løsningen som gir hjerte den bacup den trenger.Teknisk set er det micro blodårene som trenger sin daglige stimulans ,slik at hjerte får nok næring tilførsel.EN MÅ HUSKE PÅ AT de storeblodårene i hjerte ikke gir noe næring til hjerte da de er ment for å frakte blodet rundt til hele kroppen,det er de micro tynne blodårene på utsiden av hjerte som frakterer det meste av næring inn til hjerte...
Teorien min er at bevegelses mønsteret til de 3 siste genrasjonene er så lavt at grunn oppbygningen av kroppen faller bort og vi er mye mer i null bevegelse og sone 4-5 og 6 enn før.Som nevt 3ganger før og henvisninger ,er at engelsmenn går ca115km mindre pr år enn før....
EN kan få problemer med hjerte om man får store blokkereinger i de storeblodårene men dette er et senere stadie av for lite sone 1 trening .En ungår mye av dette om man "vedlikeholder" blodårene sine med sone 1 trening og normalt blodsukker....(normalt blodsukker er et godt tegn på at en spiser riktig)

DENNE måten å se på helsa si er noe som ikke er så mye lagt vekt på i helsevesnet så jeg undersøker selv...

¤ nest beste løsningen er kanskje mange uenig i ...sone 1 er den billigste treningsformen ,,,varme over 20g mange dager 15 gjør mye av det samme...begge to skaper god micro sirkulasjon i kroppen.