Det er tøff business. Han har holdt på noen år, så har vi gjort noen feil opp gjennom som han kjenner nå. Vi skulle bre

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Brukeravatar
kollis

Det er tøff business. Han har holdt på noen år, så har vi gjort noen feil opp gjennom som han kjenner nå. Vi skulle bre

Legg innav kollis » 22 mai 2019 20:30

Det er tøff business. Han har holdt på noen år, så har vi gjort noen feil opp gjennom som han kjenner nå. Vi skulle bremset litt, men den kunnskapen hadde vi ikke den gang. Det preger han i dag, sier Gjert.

Ukjent skadedrama for Henrik Ingebrigtsen: – Det har vært karrieretruende https://www.vg.no/sport/friidrett/i/70B ... tent=row-1

innrømmer ikke gjert her at de har strukket strikken for langt ? EN slik skade er ofte noe som ikke oppstår der og da ,men langvarig underskudd av vedlikehold i hofta.PIZZA er mat ,så mat er ikke noe Gjert legger mye vekt ....Å bremse på de rette stedene er vanskelig når dette varierer fra uke til uke ...28 ÅR BØR nok henrik kanskje øke restitusjon treninga,,,for mere muskler trenger han strengt tatt ikke...

mhv håper GJERT tar lærdom også her ,noe han er flink til nå.

Brukeravatar
Runnur

Re: Det er tøff business. Han har holdt på noen år, så har vi gjort noen feil opp gjennom som han kjenner nå. Vi skulle

Legg innav Runnur » 22 mai 2019 20:53

Skjønner hva du mener, men jeg tror ikke et par grandiosa i uka gjør så mye skade når resten av maten er næringsrik. Tipper disse gutta ligger på 4500-5000 kalorier om dagen når en tar i betraktning antall km + tempotrening + styrke som de legger ned.

Brukeravatar
kollis

Re: Det er tøff business. Han har holdt på noen år, så har vi gjort noen feil opp gjennom som han kjenner nå. Vi skulle

Legg innav kollis » 22 mai 2019 21:49

Gleder meg til å se sesong 3 ,tipper at GJERT inser .I SESONG 1 og 2 og egne utalser er mat ikke prio.
Om en tolker utalsen ,,,, så har vi gjort noen feil ,,,kan det tyde på mat .SIDEN prestasjonene er sannsynlig lite feil å finne.mao trenings delen
TIPPER alder spiller en større rolle ,som fører til at den negative split starter tidligere år for år.SOM MEDFØRER mer grunntrening enn det de er vant med + feil næring \lite fører til mye lengre restitusjon ,når du blir eldre...

men vi får se, skader de 2 siste åra på han .Tåler han noen flere skader....motivasjon etc...

Brukeravatar
Runnur

Legg innav Runnur » 23 mai 2019 07:23

Å ja, jeg har ikke sett så mye av serien. Har han sagt at mat ikke er en prioritering?

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 23 mai 2019 13:25

JA I ET INTERVJU VAR Gjert ganske klar på dette.Mente at familie pakka rundt løperne hadde et klart viktig innvirkning.MEN han har sikkert moderet seg på alle områder...

FOR meg ser ikke guttene ut til å prestere noe stort i år ,,,håper jeg tar feil.

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 25 mai 2019 20:10

Karsten Warholm 23 år sier at han har lagt inn mere mengde i år som på trening har vist seg å føre til bedre tider og et løft....Mye tyder på dette når han sier at stress og høye skuldre er borte i år.Noe jeg mener skal skje når du har gjort mengde treninga riktig.TIPPER Karsten får en riktig god sesong utifra at han går fra høy intensitet trening til litt lavere...håper han justerer seg litt opp neste år igjen .SYNES DET er spennende at han legger inn mer engde i tillegg til det han hadde før ...HADDE JEG VÆRT trener hadde jeg gjort det samme...

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»