Nye kondissider en forbedring?

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
admin
Site Admin
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Nye kondissider en forbedring?

Legg innav admin » 27 jan 2010 14:19

oj* skrev:tja.. i hvertfall synd hvis mange år med kondisforum har gått tapt..

Nå har de nye sidene ingenting å gjøre med at det ser ut til at vi mister det gamle kondisjonsforumet.

Vi var nødt til å komme opp med nye sider da det gamle nettstedet var baser på et publiseringsverktøy som ikke lenger ble utviklet
og som for oss som skrev hadde en rekke bugs som vi måtte leve med (altfor lenge)
I tillegg bygde sidene på frames (rammeverk) som var et håpløst foreldet og upraktisk system.

Ron

Legg innav Ron » 27 jan 2010 15:16

De nye sidene er en klar forbedring. Ingen tvil.

Turtle-tempo

Legg innav Turtle-tempo » 27 jan 2010 22:08

Hei og grattis med nye sider !!

Sitter og leter etter "utmerkelser med og uten tidskrav" (Milepælen, 1o maraton osv).
Er det jeg som er dårlig til å lete, eller ligger ikke dette på sidene :?

Brukeravatar
knut42

Legg innav knut42 » 28 jan 2010 20:51

Kodus til dere som har laget nye sider ;)

Selv synes jeg det ser bra ut, kanskje litt rotete men sånn er det jo alltid i begynnelsen. Jeg prøvde å komentere en artikkel på forsiden, med brukernavnet og passordet fra forumet men det virket ikke. Ellers synes jeg at her i forumet bør infoboksen om den som har skrevet et innlegg ligge til venstre i stedet for høyre.

admin
Site Admin
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav admin » 29 jan 2010 11:37

knut42 skrev:Kodus til dere som har laget nye sider ;)

Selv synes jeg det ser bra ut, kanskje litt rotete men sånn er det jo alltid i begynnelsen. Jeg prøvde å komentere en artikkel på forsiden, med brukernavnet og passordet fra forumet men det virket ikke. Ellers synes jeg at her i forumet bør infoboksen om den som har skrevet et innlegg ligge til venstre i stedet for høyre.

Hei knut42
Å kommentere på artikler krever at du registrer deg hos Intensedebate (som er et tredjepartsverktøy vi bruker, et av de største kommentarssytemerne), hvis du ikke allerede har en konto der., da trenger du bare å logge inn.
Dette står det under Comments under artikkelen

"Infoboksen til venstre"
Du har et poeng der, når du sier det så ser jeg at jeg også er konservativ der og kunne tenke meg det samme. Skal sjekke i admingrensesnittet og se om ikke det lar seg gjøre.

Brukeravatar
alfton
Sted: Narvik

Legg innav alfton » 30 jan 2010 12:12

Og endre på dette er fult mulig, Kondis trenger bare finne en style som passer for dem:

http://www.phpbb.com/styles/db/
Mvh Alf Tonny Bätz

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»