Løpe-T-skjorte m små lommer

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Brukeravatar
torkelhf

Løpe-T-skjorte m små lommer

Legg innav torkelhf » 27 mai 2016 17:27

er det noen som kan anbefale en enkel t-skjorte med et par små lommer som kan romme en gel eller powerbar ?
på maraton trenger jeg stort sett ikke annet påfyll enn det jeg får på drikkestasjonene, men jeg plaier alltid å ha med litt ekstra.

sykkeltrøyer har alt for store lommer, og de er ikke så gode å løpe i...

-torkel

Brukeravatar
Gunnar Bruun
Sted: Harstad

Re: Løpe-T-skjorte m små lommer

Legg innav Gunnar Bruun » 28 mai 2016 08:08

Hva med å bruke et "race belt" som dette?
http://highfive.co.uk/2015/wp-content/uploads/2012/06/high5-race-belt-v2-stg5.png

Det kan du feste startnummeret på også.
Mye bedre enn sikkerhetsnåler.

hailegeraldo

Re: Løpe-T-skjorte m små lommer

Legg innav hailegeraldo » 29 mai 2016 14:44

Gunnar Bruun skrev:Hva med å bruke et "race belt" som dette?
http://highfive.co.uk/2015/wp-content/uploads/2012/06/high5-race-belt-v2-stg5.png

Det kan du feste startnummeret på også.
Mye bedre enn sikkerhetsnåler.

Jeg har løpt maraton med et slikt belte, og det var sånn passe ok. Jeg kunne ikke stole 100% på at gel-pakkene ikke glei ut, så jeg sjekket jevnlig at de satt godt. -Noe de gjorde. Jeg mistet en gang ei pakke på en treningstur.
Det andre jeg ikke likte, var at det hopper og spretter litt. Det krever litt justering av og til. Spesielt når man ikke har symmetrien helt på plass i "patronbeltet". Dessuten kan man ikke feste noe annet i den.

Neste gang gjør som brodern gjorde: Kjøper et flip-belt. Han skrøt i alle fall uhemmet av det. Det sitter tettere på, du kan stæsje en nøkkel og andre litt odde saker der, og dessuten er det mer trendy :ugeek:

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»