Stockholm Maraton 2010

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Brukeravatar
bettygodiva
Sted: haugesund
Kontakt:

Re: Stockholm Maraton 2010

Legg innav bettygodiva » 05 jun 2010 18:34

grattis til espeN med ny pers...
helt rått synes jeg...

geirlindberg

Legg innav geirlindberg » 06 jun 2010 15:27

trygvan skrev:Sent men godt; Lykke til på Beitostølen Saucony! :)

Her i Stockholm ser det ut til å bli ca 17-18 grader og lettskyet når startskuddet går om 2,5t. Ganske bra altså. :)

Gratulerer med flott løp Trygve!

Geir

EspeN
Sted: Oslo

Legg innav EspeN » 06 jun 2010 17:28

Utrolig bra og jevnt løp av Trygve ja. Var vel negativ splitt også.
Meget pent. Ser ut som han ikke lot seg friste til å starte for hardt.
Akkurat slik ønsker jeg å løpe sub 3 timer også en gang i fremtiden. :D

Brukeravatar
turbo

Legg innav turbo » 06 jun 2010 19:46

Vel landet i Berlin.
Har nå sett resultatet og er fornøyd. 11 min. bedre enn for 2 år siden i Stockholm.
Takk for koselig prat Espen.
Super innsats som vanlig.Tror ikke det er noe i veien med det mentale under dine løp .
GRATULERER!
Løp opp i så mange rygger og sa "idioter" for de flytta seg ikke en cm.! Tufser. Uff at man skal blir så sur når man løper. Men Zig Zag måtte jeg heller ikke løpe så mye av. Min GPS var på 43.5. km. i mål.
Hva syntes dere om sviktingen i den erstattningsbroen? Da trodde flere rundt meg og jeg også at det var like før vi gikk i bakken. Det var noe merkelige greier.
Turbo, påmeldt til jubleumsmaratonet i 2012

pjw

Legg innav pjw » 06 jun 2010 21:49

turbo skrev:Hva syntes dere om sviktingen i den erstattningsbroen? Da trodde flere rundt meg og jeg også at det var like før vi gikk i bakken. Det var noe merkelige greier.

ja, merket den svingninga i broa på Söder Mälarstrand også, den var spektakulær! Jeg følte meg skikkelig svimmel og trodde jeg skulle svime av. Helt til jeg skjønte at de rundt meg kjente det også. Det virket som om broa kom i selvsving.

Fint løp, forresten. Kom i mål på 3.19 som må sies å være akseptabelt med tanke på det magre treningsgrunnlaget. Og veldig hyggelig tur med Kondis-bussen! Første gangen jeg har vært med den, men må si at Kjell Vigestad og co har fått til et meget bra opplegg. All ære til dere :-)

EspeN

Legg innav EspeN » 07 jun 2010 06:41

haha. Den brua var ekkel ass. Jeg skjønte heller ingenting. Beina mine gav etter og jeg trodde jeg skulle gå i bakken.
Den kom etter 6-7km. Jeg skjønte ingenting. Men så så jeg de rundt meg reagerte også.. Det var en meget merkelig opplevelse.

Brukeravatar
turbo

Legg innav turbo » 07 jun 2010 06:58

God morgen, nå er vi tilbake til hverdagen igjen.
Ja, svikter ikke kroppen så er det undergrunnen. Jeg ble litt redd må jeg innrømme.
Ha ei god treningsuke.
Turbo :D

Brukeravatar
tøfflus
Kontakt:

Legg innav tøfflus » 07 jun 2010 07:30

Den broa var grusom! Helt uforberedt på slikt. Grudde meg i 25 km til neste gang vi skulle over :lol:

Fantastisk arrangement - drar gjerne tilbake om noen år. Alt gikk på skinner, enete minus var avstand fra målgang til bagasjen - trodde jeg skulle bryte sammen hver tredje meter. Full løpsrapport på treningscamp

LYKKELIG 8-)
Bli med på intervalltrening (og langturer) i parken, helt gratis!
http://www.treningscamp.com
Parksprint andre søndag i måneden i vinter:
http://parksprint.blogspot.com

Brukeravatar
Ikkefulltsålettpåtå

Legg innav Ikkefulltsålettpåtå » 07 jun 2010 09:15

Hei,

Mitt første Maraton er over ! 92 kilo med kropp ble fraktet 42 km i løpet av 4.47. Mitt mål var først og fremst å fullføre, og dersom det gikk greit, håpte jeg på 4.30. Første 30 gikk greit med fin 6 min fart, men så ble det litt værre. Toalettbesøk, drikkestasjoner med litt for mye gåing, og noen tenkepauser inne imellom gjorde siste delen litt for lang, og ditto hard. Hadde ingen tanker om å bryte, men heller hvordan komme i mål uten å gå. Ingen kramper var positivt, og mye fin "musik" samt flott publikum motiverte bra underveis. Jeg hadde fint selskap på veien med en fin "kille" i bastskjørt og svart krøllparykk, samt en fra løplabbet i Stocholm som sjonglerte 3 baller hele løpet. Det sa meg litt om nivået mitt, og det fikk meg til å flire litt inne imellom.

Oppsummert så frister dette ikke til gjentagelse så lenge jeg er 92 kilo tung og med for lite langturer i beina, men negative (1 time og 47 minutter) gir meg samtidig en skikkelig push på å fortsette med trening og løping. Det må være deilig å kunne løpe maraton en gang, uten å måtte ned i gange !!

Roger

Brukeravatar
SAUCONY
Sted: Øvre Årdal

Legg innav SAUCONY » 07 jun 2010 09:42

Gratulera med flott løp Trygve. Imponerande kor godt du har holdt farten oppe på slutten :)
Grttis til alle som fullførte med stil i Stockholm :)
Bjørn F.

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»