Stockholm Maraton 2010

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Kjerun

Re: Stockholm Maraton 2010

Legg innav Kjerun » 08 jun 2010 07:35

Da var jeg hjemme etter en flott tur til Stockholm. Løpet mitt var ikke noe og rope hurra for, men et flott arrangement og herlig publikum rundt løypa. Ble ufattelig kald da jeg stod i kø for å komme med på stadion for å fjerne chip og få t-skjorte etter løpet, laaang varm dusj etterpå. Grattis til alle som gjennomførte!!! :D . Vurderer sterkt Stockholm halv i september.

Brukeravatar
acah

Legg innav acah » 08 jun 2010 07:52

jank skrev:Hei Annette,

Det stemmer: Nå husker jeg dere på Gardermoen, også. Vi konstanterte på flyet at minst en av dere to skulle løpe maraton i Stockholm!

Nå blir det ultraløp på meg som neste store løpsøvelse; 100 km i Alpene i slutten av August.

Hilsen Jan :)

Siste milen var alt jeg tenkte: Mon tro om jeg får refundert togbilletten hvis jeg melder meg av Rallarvegsløpet????

Men det er gått over nå og det blir min neste utfordring. Er ikke helt sikker på hva jeg begir meg utpå, men en flott opplevelse blir det sikkert! Tiden skal ikke stå i fokus, å fullføre blir målet....... :)

ER det Swizz Alpine du skal være med på?

Brukeravatar
Adelheid
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Adelheid » 08 jun 2010 07:59

Nå er jeg også tilbake i Oslo! Dette var jammen gøy. :D
Hvordan er formen deres nå? Jeg føler meg faktisk bedre enn på lenge, selv om det er litt snufs og hark pluss tunge bein.
Beina begynner nå likevel å virke igjen, og jeg må finne hvilket maraton jeg skal ta til høsten.

Kjerun: jeg ble nok også overtalt av mine svenske venner til å ta Stockholm halvmara til høsten. Gratis overnatting og billig reise pluss at jeg vet det kommer til å bli et bra arrangement. Blir gøy!

Gratulerer med vel overstått alle sammen! :)
I'm on a run - fast - to where I don't care!
Futt'n Fart Running Teams blogg

Kjerun

Legg innav Kjerun » 08 jun 2010 08:16

Jeg er også forbausende bra form. Har slitt med achilles og smerter i hælen og trente lite de site ukene før Stockholm. Hadde bestemt meg for at jeg skulle bryte hvis det gjorde vondt undervegs, men det funka helt bra :D og er greit nå etterpå og. Hjalp kanskje på å løse opp stive bein at jeg endte på et skikkelig technodisco på søndag kveld i Stockholm, var nok sammen med mannen min den desidert eldste der (er 49år) men skikkelig gøy :D

Brukeravatar
jank

Legg innav jank » 08 jun 2010 08:35

Anette: Jeg skal løpe CCC-løpet ifm Ultra-Trail du Mont-Blanc.

Se: http://www.ultratrailmb.com/accueil.php

EspeN

Legg innav EspeN » 08 jun 2010 08:41

Da har det kommet mange bilder på maratonphotos :)
Bare å gå å titte!

Formen er fin her. Løpte 5km i går og blir en lenger tur i dag.

Brukeravatar
tøfflus
Kontakt:

Legg innav tøfflus » 08 jun 2010 11:10

Formen er fin her også, løp rolig i halvtimes tid i går - og det hjalp på å få ut den verste stølheten i lårene :D
Har problemer med å lande egentlig, vil bare prate masse, masse mer om dette - men tror folk rundt meg begynner å bli litt lei :oops:

Har søkt ørten ganger etter bilder nå, men de er ikke ute ennå. Tålmodighet, kom til meg!

Har forresten rykket et par plasser opp, fra 301 til 296 - det er jo strålende 8-)
Bli med på intervalltrening (og langturer) i parken, helt gratis!
http://www.treningscamp.com
Parksprint andre søndag i måneden i vinter:
http://parksprint.blogspot.com

Brukeravatar
Adelheid
Kontakt:

Legg innav Adelheid » 08 jun 2010 11:31

tøfflus skrev:Har forresten rykket et par plasser opp, fra 301 til 296 - det er jo strålende 8-)

Jeg har også klatret et par plasser, er nr. 157 i øyeblikket. Fortsetter dette er vi på pallen før vi vet ordet av det, hehehehe... :lol:
Gjør opp for at jeg tapte 20 plasseringer de siste 2 km - beina sto stille!
I'm on a run - fast - to where I don't care!
Futt'n Fart Running Teams blogg

Brukeravatar
tøfflus
Kontakt:

Legg innav tøfflus » 08 jun 2010 11:42

Nå fant jeg bilder, jubler over mål! De har utelatt K i startnummeret til kvinnene... De er bare 45% ferdig står det også, så det er vel bare å vente.

Adel; jeg sjekket oss to mot hverandre på graf - jeg tok deg på slutten!! grafsammenligning
Fra 35 km har jeg bedre kmtid, jeg lever lenge på det :lol:
Bli med på intervalltrening (og langturer) i parken, helt gratis!
http://www.treningscamp.com
Parksprint andre søndag i måneden i vinter:
http://parksprint.blogspot.com

Brukeravatar
Ikkefulltsålettpåtå

Legg innav Ikkefulltsålettpåtå » 08 jun 2010 12:42

jank skrev:Hei Annette,

Det stemmer: Nå husker jeg dere på Gardermoen, også. Vi konstanterte på flyet at minst en av dere to skulle løpe maraton i Stockholm!

Nå blir det ultraløp på meg som neste store løpsøvelse; 100 km i Alpene i slutten av August.

Hilsen Jan :)

Hallo Jan,

Jeg regner med at dere fant ut at det var meg som skulle løpe ! :lol:

Roger

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»