Løpsplaner 2010
Løpsplaner 2010
Hva er dine løpsplaner for 2010? Hva er dine viktigste mål for denne sesongen?
Re: Løpsplaner 2010
Løpe mange mange mange race og få til fine positive løpsopplevelser!
Det betyr at man ikke kan gå for ny PB hver bidige gang!
Har noen tidsmål som står i signaturen min - men et lite mål er å løpe 10 halvmaraton i år! Så holder det at ett av de er sub 1:30
Siden jeg skal løpe 10 halvmara kommer jeg til å delta på de fleste i Norge og noen i sverige.
Har noen tidsmål som står i signaturen min - men et lite mål er å løpe 10 halvmaraton i år! Så holder det at ett av de er sub 1:30

Siden jeg skal løpe 10 halvmara kommer jeg til å delta på de fleste i Norge og noen i sverige.
- OddaBu1981
- Sted: Grimstad
Løpsplaner 2010
jank skrev:Hva er dine løpsplaner for 2010? Hva er dine viktigste mål for denne sesongen?
Åpne med sentrumsløpet i Oslo 24.april, Blømingsmile 22. mai, Maratondebut i Juni (årets hovedmål), Tysåsen rundt 12.sept, Birkenløpet, Oddamila og avslutte sesongen med Svalandsgubben siste søndag i Oktober.
I alt 7 løp, som mest sannsynlig blir utvida med eit par småløp til i sommarmåneden

EspeN skrev:Løpe mange mange mange race og få til fine positive løpsopplevelser!
Hva med å prøve 1:30 i Trondheim i starten av september? Flat trase som går i flotte omgivelser. God deltakelse. Jeg skal i hvert fall dit!
Siden jeg ikke har løpt andre halvmaraton enn Geiranger halvmaraton så er min offisielle rekord på 1.56... Så det burde være gode muligheter for ny pb i 2010

Ellers er mine hovedløp for sesongen Oslo maraton og Tordenskioldløpet. Burde i hvert fall klare 2.50 på maraton og 35 på 10km. Time will shåw.
Berlin halvmaraton i mars, Sentrumsløpet i april, holmenkollstafetten i mai og Birkenløpet i september.
Kanskje vi finner på noe annet artig også, kanskje Grefsenkollen Opp (over trappa) og Tryvann Opp.
Forresten, skal visst gå Holmenkollen Skimaraton om 3 uker også.

Jeg har allerde meldt meg på Sentrumsløpet den 24. april. Har ellers planer om å løpe Fredrikstadløpet den 11. april. Må jo også ha med meg Furumomila den 16. oktober i høst. Det er planene så lang, men det kan jo selvsagt dukke opp andre interessante ting i løpet av året.
Jeg tenker mer og mer på å prøve Geiranger Halvmaraton 12.juni. Kan være artig
å teste seg selv på en annerledes halvmaraton. 1500 meter høydestigning. Så blir det kanskje 3-4 andre halvmaraton på vestlandet, og kanskje en tur til Oslo i september. Et og annet motbakkeløp blir det vel også plass til.

Sunset skrev:Jeg tenker mer og mer på å prøve Geiranger Halvmaraton 12.juni. Kan være artigå teste seg selv på en annerledes halvmaraton. 1500 meter høydestigning. Så blir det kanskje 3-4 andre halvmaraton på vestlandet, og kanskje en tur til Oslo i september. Et og annet motbakkeløp blir det vel også plass til.
Geiranger halvmaraton var en stor opplevelse for meg i hvert fall! Et unikt arrangement i ekstremt flott natur. Ikke noe å spekulere på engang. Men anbefaler å bestille overnatting i god tid. Egentlig før du melder deg på løpet.
By the way så er profilbildet mitt tatt derfra

sodalo skrev:Sunset skrev:Jeg tenker mer og mer på å prøve Geiranger Halvmaraton 12.juni. Kan være artigå teste seg selv på en annerledes halvmaraton. 1500 meter høydestigning. Så blir det kanskje 3-4 andre halvmaraton på vestlandet, og kanskje en tur til Oslo i september. Et og annet motbakkeløp blir det vel også plass til.
Geiranger halvmaraton var en stor opplevelse for meg i hvert fall! Et unikt arrangement i ekstremt flott natur. Ikke noe å spekulere på engang. Men anbefaler å bestille overnatting i god tid. Egentlig før du melder deg på løpet.
By the way så er profilbildet mitt tatt derfraJeg sprakk på slutten og hadde god tid til å smile til fotografen der jeg spaserte forbi..
Har kjørt strekningen i bil og vet at det er fantastisk der. Blir nok litt mer slit med joggesko, så det er ikke sikkert naturopplevelsen blir bedre

Et løst oppsett for noen av løpsplanene mine i år:
Vinterkarusellen (10km)
Kjeringi Open
Åsaneløpet
Sannsynligvis Holmenkollstafetten
Stockholm Maraton
Rallarvegsløpet
Skåla opp
Fanamilen
+ en rekke kortere distanser og noen halvmaraton
Har noen tidsmålsettinger, blant annet om å komme ned på 36 blank på 10km, og 2:55 på maraton.
Får se hva jeg får til av trening...
Håper å kunne trene 6 dager i uka.
Vinterkarusellen (10km)
Kjeringi Open
Åsaneløpet
Sannsynligvis Holmenkollstafetten
Stockholm Maraton
Rallarvegsløpet
Skåla opp
Fanamilen
+ en rekke kortere distanser og noen halvmaraton
Har noen tidsmålsettinger, blant annet om å komme ned på 36 blank på 10km, og 2:55 på maraton.

Har løpt i 12-15 år ettersom hvordan man regner. Perser: 800m-2:04.8 (1998), 1500-4:23.8 (2013), 3000-9:23 ('13), 5km-16:10 ('15), 10km-34:09 ('13), 1/2m-1:15:24 ('14), 1/1m- 2:41:18 ('13)
Gå tilbake til «Kondisjonsforum»