Venezia maraton

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Brukeravatar
sodalo
Sted: Kyrksæterøra

Re: Venezia maraton

Legg innav sodalo » 11 apr 2017 07:01

Veldig greit å få betalt for treninga ja :)
Litt av noen uker du har gjennomført! Tøft å trene så mye så lenge. I hvert fall på vinter... Men det er gøy å trene mot mål. Savner det jeg også :p

sub2.35 neste altså? Det bør gå bra, når du bygger videre på det du har gjort! Blir artigere å trene også nå som vi går mot vår/sommer.

hailegeraldo

Legg innav hailegeraldo » 11 apr 2017 08:33

Det var noen solide treningsuker :shock:
220 km? Gratulerer med et solid løp.

Jeg snuste på Rotterdamdeltakelse i år etter en tross alt veldig positiv opplevelse i fjor. Jeg har ikke mer en to maraton på baken, men slik stemning som det var langs løypa i fjor skal man nok lete lenge etter. Og makan til perseløype!

Igjen: Gratulerer, snberge!

snberge

Legg innav snberge » 11 apr 2017 10:20

sodalo skrev:Veldig greit å få betalt for treninga ja :)
Litt av noen uker du har gjennomført! Tøft å trene så mye så lenge. I hvert fall på vinter... Men det er gøy å trene mot mål. Savner det jeg også :p

sub2.35 neste altså? Det bør gå bra, når du bygger videre på det du har gjort! Blir artigere å trene også nå som vi går mot vår/sommer.

Tøffe uker, men det var verdt det til slutt! :) Fortsatt lagt opp? Regner med at du fortsatt løper en del og kanskje er med på noen løp?

Sub 2:35 burde være innen rekkevidde, men man vet jo aldri. Det er ikke bare å dra å hente tider. Plutselig skjer det noe uventet. I tillegg er Oslo en fæl løype. Husker hvor vondt jeg hadde der i fjor. Ser frem til å trene i shorts og t-skjorte i sommer ja! Det er så mye deiligere enn vinteren.

hailegeraldo skrev:Det var noen solide treningsuker :shock:
220 km? Gratulerer med et solid løp.

Jeg snuste på Rotterdamdeltakelse i år etter en tross alt veldig positiv opplevelse i fjor. Jeg har ikke mer en to maraton på baken, men slik stemning som det var langs løypa i fjor skal man nok lete lenge etter. Og makan til perseløype!

Igjen: Gratulerer, snberge!

Tusen takk! Ble en del kilometer ja. Var i Portugal i 7 dager og fikk løpt 230 km fra søndag til søndag. Fantastisk avbrekk fra en den kjipe vinteren hjemme. Ja, løypa var fantastisk og veldig mye folk! Det var nok enda flere da jeg løp i Chicago, men det var utrolig rått det her og. Forholdene var veldig gode, men det var kanskje litt vel varmt. Må nok tilbake til Rotterdam en dag!

RunningLion

Legg innav RunningLion » 17 apr 2017 07:42

Hvilke økter hadde du den siste uka før selve løpet?

snberge

Legg innav snberge » 17 apr 2017 10:44

RunningLion skrev:Hvilke økter hadde du den siste uka før selve løpet?

Lør: 21.4 km. Siste langtur. Rolig til medium intensitet.
Søn: 10,2 km i medium intensitet + 8 x 100 meter strides i motbakke.
Man: 7,6 km rolig morgen 9 km rolig kveld.
Tir: 10,2 km rolig.
Ons: 16,5 km m/ 5 km i maratonfart.
Tor: 11,1 km rolig.
Fre: 6,1 km rolig m/ 8 x 100 meter strides.
Lør: 4,1 km rolig.

Alt av rolig var stort sett sone 1.

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»