Rask 10 km i november/desember/januar?

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
jølsinj

Rask 10 km i november/desember/januar?

Legg innav jølsinj » 07 nov 2016 09:10

Hei!

Er i bra form for tiden og kunne tenkt meg å løpt en 10 km i november, desember eller januar. Har noen tips til raske 10 km i Norden/Europa?

Brukeravatar
nonstop
Kontakt:

Re: Rask 10 km i november/desember/januar?

Legg innav nonstop » 09 nov 2016 10:12

3. juledagsløpet i Mandal er rask når det et gode værforhold. Ellers har Vinterkarusellen i Vest Agder tre raske 10 km løyper som kan løpes ca. annenhver lørdag etter nyttår. Det er ikke så mange deltakere med. Men bor du i nærheten, så er det et rimelig alternativ. Løpene er kontrollmålte.

Veteran

Re: Rask 10 km i november/desember/januar?

Legg innav Veteran » 10 nov 2016 05:30

[quote="jølsinj"]Hei!

Er i bra form for tiden og kunne tenkt meg å løpt en 10 km i november, desember eller januar. Har noen tips til raske 10 km i Norden/Europa?[/quote

Hei! du har faatt et veldig godt tips nonstop, i Mandal, der er det alltid trivelig aa loepe.
Jeg fatter ikke at saa mange vil bruke masse penger paa aa reise utenlands for aa loepe noen km.
Stoett opp om de norske arrangoerene, det er mye bedre. Ja jeg har sagt det samme ofte til maratonere ogsaa, ikke begriper
jeg at det kan vaere noe moro aa betale tusenvis for aa jogge/rusle/gaa i f.eks. New York slik mange nylig gjorde.
Det var aldri i mine tanker aa loepe der, saa de fleste av mine over 30 maratonloep gikk i Norge , og Sverige der jeg bodde 10 aar.
Hjemme vanker det ogsaa ofte fine premier i alle klasser, og en faar loepervenner for livet.

til nonstop! hils Kalle som jeg regner med fortsatt er like aktiv i miljoeet, en sympatisk kar. Tror at han er like skuffet som meg over
at gode gamle Maratonklubben ble oedelagt, der var det sosiale det viktigste og Kalle var en veldig god Ambassadoer!

Hils og lykke til for alle i Mandal !

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»