Hjelp meg å velge pulsklokke?

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Hal

Re: Hjelp meg å velge pulsklokke?

Legg innav Hal » 22 feb 2017 14:31

Jeg vil foreslå Polar H7 pulsbelte og en enkel Polar pulsklokke. Polar H7 pulsbelte kan samtidig "snakke" med mobil via Bluetooth (LE) og Polars pulsklokker. Tror selv de enkleste Polarklokker kan settes opp med pulssoner og varsling når du er under eller over. Da har du kontroll med pulsen på klokka mens mobilen tar seg av lagring av dataene.

ikariannea

Legg innav ikariannea » 30 mai 2017 12:48

Jeg har en garmin 235! Kjempefornøyd med den :)

Rune60

Legg innav Rune60 » 30 mai 2017 15:11

ikariannea skrev:Jeg har en garmin 235! Kjempefornøyd med den :)
Interessant! Dette er en klokke som måler puls på håndleddet. Er disse virkelig blitt gode nok nå? Det hadde egt vært fint å etter hvert kunne pensjonere brystreima.

Hva kan du si om denne testvurderingen:

Garmin Forerunner 235

Garmin Forerunner 235 er etterfølgeren etter Forerunner 225. Den nye versjonen har fått ekstra funksjoner som påminnelser fra smartphone, måling av pulsen gjennom hele dagen og musikkstyring. GPS-en og den optiske pulsmåleren er nøyaktige, men pulsmåleren kan være treg til å måle nedgang i puls og kan være for unøyaktig ved høyintensitetsøkter. Får også noe trekk for pris. Den er vannresistent og veier lite. Skal kunne gi deg et estimat av VO2 max. Finnes i versjonen Forerunner 230 som er identisk med Forerunner 235, med unntak av at 230 ikke har optisk pulsmåler og koster mindre.
https://test.no/garmin-forerunner-235
10 km: 39:45 for noen år siden.....

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»