Vinterkarusell 3000m.

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Arthur

Vinterkarusell 3000m.

Legg innav Arthur » 15 jan 2018 23:18

I dag har jeg løpt Strindheim Friidretts Vinterkaruselløp 4. Innendørs 3000m. Stillte som baktropp.
Mtp. at jeg de siste 3 mnd. har to terskeløkter før jul å en intervalløkt etter jul å ellers har bare trent sone 1 å mye av det er jeg greit fornøyd med 14:20,9. I dag hadde det ikke vært plass til mere her. Var stiv på slutten. Hehe
Men morro var det. :D
Neste mål: Fanaråken opp på 1t og 45min. Unnagjort på 1t og 50min.
Skåla opp på 2t. Unnagjort på 2t og 20min. Tragisk dagsform.
Da blir det strafferunde neste år.

Kolli

Re: Vinterkarusell 3000m.

Legg innav Kolli » 18 jan 2018 09:41

Trodde slike løpekaruseller bare var for elite-mosjonister, ser at her kunne jeg kanskje prøvd å henge på deg :) Innendørs hadde jo vært et godt alternativ til å løpe rundt der ute på glatta.

Forvrig synes jeg det er svært laber aktivitet på dette forumet. Kondis skulle ha lagt ut lenke på forsiden av nettsiden. Men også formatet er utdatert, ingen overordnet oversikt over siste innlegg uavhenging av emne etc.

For alle som er interresert i løping så anbefaler jeg heller facebookgruppa løpeprat, der er det mange engasjerte folk og gode diskusjoner. Du må søke om å bli medlem, men det går fort. Også en egen gruppe på face som heter "løpeskonerdenes fristed", der er det mye kompetanse samlet. En annen stor fordel med facebook-diskusjoner er at det er lett å se hvem som har svart på hvilket innlegg, og derved holde oversikten i en lang tråd.

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 20 jan 2018 13:26

du melder deg på de gruppene som har den tiden du tror du løper på...ca 3 til 4 grupper avhengig av hvor mange som ønsker å være med.. bare på 5000 tusen løper alle samlet fra start.

Arthur

Legg innav Arthur » 20 jan 2018 22:08

Kolli skrev:Trodde slike løpekaruseller bare var for elite-mosjonister, ser at her kunne jeg kanskje prøvd å henge på deg :) Innendørs hadde jo vært et godt alternativ til å løpe rundt der ute på glatta.

Forvrig synes jeg det er svært laber aktivitet på dette forumet. Kondis skulle ha lagt ut lenke på forsiden av nettsiden. Men også formatet er utdatert, ingen overordnet oversikt over siste innlegg uavhenging av emne etc.

For alle som er interresert i løping så anbefaler jeg heller facebookgruppa løpeprat, der er det mange engasjerte folk og gode diskusjoner. Du må søke om å bli medlem, men det går fort. Også en egen gruppe på face som heter "løpeskonerdenes fristed", der er det mye kompetanse samlet. En annen stor fordel med facebook-diskusjoner er at det er lett å se hvem som har svart på hvilket innlegg, og derved holde oversikten i en lang tråd.

Nei det er flere klasser. Jeg stillte som listefyll å baktropp i den langsomste gruppa. Hehe
På en måte er jeg eliteutøver i min klasse da jeg egentlig ikke har noen klasse å løpe i forhold til de fysiske forutsetningene mine nå.
Jeg er medlem på løpeprat å ser masse fine innlegg der. :D

Kolli

Legg innav Kolli » 22 jan 2018 14:49

Arthur skrev:Nei det er flere klasser. Jeg stillte som listefyll å baktropp i den langsomste gruppa. Hehe
På en måte er jeg eliteutøver i min klasse da jeg egentlig ikke har noen klasse å løpe i forhold til de fysiske forutsetningene mine nå.

Ser nå du er på løpeprat, fine bilder :). Tror også at vi nesten har treftes tidligere, kun tilfeldigheter gjorde at jeg for ca 10 år siden ikke ble med på fellesturen på Fosen ble diskutert på et helt annet forum. Godt å se at du har funnet ny aktivitet som gir masse glede i hverdagen. Skal hilse på deg når vi treffes på et eller annet sprekt arrangement i løpet av året :)

Arthur

Legg innav Arthur » 22 jan 2018 16:51

Kolli skrev:
Arthur skrev:Nei det er flere klasser. Jeg stillte som listefyll å baktropp i den langsomste gruppa. Hehe

Ser nå du er på løpeprat, fine bilder :). Tror også at vi nesten har treftes tidligere, kun tilfeldigheter gjorde at jeg for ca 10 år siden ikke ble med på fellesturen på Fosen ble diskutert på et helt annet forum. Godt å se at du har funnet ny aktivitet som gir masse glede i hverdagen. Skal hilse på deg når vi treffes på et eller annet sprekt arrangement i løpet av året :)

Bra du ikke ble med på den. Det ble ingen høydare det egentlig. Eller den var flott helt til Haugsdalen.
Kondisjon har jeg jo drevet med hele livet, men har også drevet med mye annet. Men for 9 år siden satt jeg i stol på denne tiden å hadde ingen utsikter til å klare å gå igjen. Så den formen for styrketrening jeg drev med ble jo lagt på hylla å friluftsliv har blitt det nye. Setter veldig pris på å klare å komme meg ut å opp på topper rundt om. Har ikke så mye å si hvordan været er.
Ang. arr. så er jeg med som tilskuer på de fleste motbakkeløp, men det hender også jeg deltar for morro skyld. Det samme er hvis det skjer noe løpearr. rundt om i byen å omegn. Da har jeg med min sønn. Så er nok i kulissene hvis du føler for å huke tak i meg. ;) :D

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»