Polar eller suunto?

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Medhu

Re: Polar eller suunto?

Legg innav Medhu » 11 jun 2010 10:06

... være ganske morsomme... Dagens morgenøkt ga meg på Polars running index en forventet maratontid på 2:32 :lol:

Jeg er enig i at det er at par "vektøy" for mye i Polar sin software or Running Index er en av dem jeg ikke har fått sansen for.
På den annen side er klokka din "personlige trener" - og den kan jo gjerne komme med oppmuntrende kommentarer: "Nå trener du bra!", "Nå bør du ta en løpetur!, "Du kan bli verdensmester!", "Idag har du draget på damene!" (Alt kan jo leses ut av hjertefrekvensen har jeg forstått). Jeg har jo betalt nesten 4000 kroner for dette, så jeg det er jo åpenbart at jeg er lettlurt og mottakelig for å bli bedratt, så hvorfor ikke?

Medhu

Brukeravatar
antoess
Kontakt:

Re: Polar eller suunto?

Legg innav antoess » 12 jun 2010 21:30

Klokken er ankommet (310XT) og den føles veldig bra ved første øyekast. Liker spesielt å kunne velge i fire felt ulike funksjoner. Det er en rekke muligheter for puls, puls per lap eller puls totalt, høydemeter, kalorier, tid totalt, tid per lap, og masse andre muligheter å velge blant. Her er det lett å skreddersy funksjoner for hver enkelt trening eller løp.
Ellers virker den veldig brukervennlig. Bare men noen få tastetrykk og litt titt i manualen er det bra oversikt over funksjoner etter få minutter. Gleder meg til fortsettelsen :P
http://www.123hjemmeside.no/Antoess

Alltid i bevegelse - best i det lange løp!

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»