Jeg må først og fremst si at det ble dessverre full stop i trening 2011. Tok meg omtrent 3 år før jeg fikk tilbake lyst og bevege meg. Hjalp ikke at folk masa på meg at jeg måtte komme i gang igjen osv osv, va rett og slett ikke lyst. men pluttselig her en dag jeg slang meg med på en liten fotball økt, og fant ut at formen va begredelig dårlig, og kom på andre tanker igjen.
Jeg har siden Mars hvert aktiv nu med trening, og har nu heletiden hatt i bakhode at jeg IKKE må overtrene, spessielt nu som man kjenner at formen og løpesteget kommer tilbake, har jeg hatt i bakhodet ikke bli overivrig. Har med hell klart dette.
har lagt opp til litt mer korte økter, med noe høyere intensitet, for meg ser dette ut til fungere bedre enn og ha disse lange rolige øktene.
Denne pulsklokken fra polar fra da jeg var i full aktivitet før 2011 hadde jeg enda liggende rundt, tittet litt på hva jeg hadde i ownindex da jeg sluttet og trene. den sa 54. Da jeg starta og trene opp var jeg nede på 39, men har nu kommet opp til 50. Merker enda at det gjenstår litt på pusten når jeg løper, men håper dette skal bedre seg med tiden.
Med dette ønsker og håper jeg at jeg endelig er tilbake for en lengre periode enn sist gang.
Mvh alfton.