The alfton man is back

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Heming Leira
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: The alfton man is back

Legg innav Heming Leira » 17 mar 2015 10:43

Gratulerer med 1 års jubileum Alfton!
ARRANGEMENT: Sognsvann Rundt Medsols - Motbakkeløpene i Maridalsalpene - Øyakarusellen Hjemmeside

Brukeravatar
alfton
Sted: Narvik

Legg innav alfton » 20 mar 2015 12:37

takker..

Må bare meddele at denne utfallsøvelsen har begynt og gi effekt.. det virker som om at jeg har mer kontrollert puls, og løper litt mer økonomisk.
Har endelig kommer over 12.5 veggen som jeg har stampet på i over 1 mnd.. Idag kunne jeg skru opp til 12.8 med litt lavere puls enn normalt.
Mvh Alf Tonny Bätz

Brukeravatar
alfton

Legg innav alfton » 16 jul 2015 12:29

en liten sommer oppdatering.

er fortsatt i aktivitet, og har 3 treninger i uka. Etter og ha stått bom stille på 12.5 i fart på intervall økt på tredemølla, har det endelig løsnet litt, og har fått opp farta til 13 blank nu, kan virke som om at når man kommer seg litt ut i skog og mark får man en liten boost i kondisjon..

har også greid og holde meg skadefri, noe som er sensasjonelt, siden dette var noe jeg sleit med før, og var en del av årsak til full stopp i trening.. Så nu ser jeg virkelig lyst på framtidlig trening. Kanskje er man klar for og øke treningsmengden til 4 ganger i uken nu..

har ikke sprunge så mye konkurranse enda, men dette skal bli en ordning på snart.

med dette ønsker jeg alle kondisvenner en riktig god sommer.
Mvh Alf Tonny Bätz

Brukeravatar
alfton

Legg innav alfton » 11 sep 2015 11:55

jah, har hvert og løpt konkuranse, samme konkuranse som i fjord der jeg klarte tiden 44.30..

fikk en nytid på 42.30 i år. så 2 min forbedring er jo ikke og forakte.. gjennomsnits puls var samme som i fjord 177, men en litt lavere maks puls på 191, istede for 193. Så det virke som at treningen fungere. Har holdt mæ skadefri..

med dette ønsker jeg alle en god høst..
Mvh Alf Tonny Bätz

Brukeravatar
Bjørn Fra Land
Sted: Trondheim
Kontakt:

Legg innav Bjørn Fra Land » 01 jan 2016 17:41

Går du på ett år til og Alf Tony? ;)
Fortsett å løpe...

Brukeravatar
alfton

Legg innav alfton » 04 jan 2016 13:05

jada, formen e så absolutt der, har ikke stoppet og trene. (ok da, hadden en 10 dagers pause i trening i jula, men fra i dag e det full fart igjen)
Har kjøpt inn et nytt leketøy fra Garmin,

Garmin fenix 3, en utrolig god treningskompis, får 100% oversikt over formbedring og progressjon.

har 1 mil inne på 50.13 nu, ifølge fenix 3. (noe som jeg sterkt betviler da jeg utenom konkuranse slit med og få tid på 59 min på mila) Men hvem vet, merker iallefall at man har en større konkuransefart enn treningsfart. Må være noe med dette startnummeret man får på brystet

ønsker alle med dette et godt nytt trenings år.
Mvh Alf Tonny Bätz

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»