Hvordan gikk det i New York?

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Brukeravatar
Bjørn Fra Land
Sted: Trondheim
Kontakt:

Hvordan gikk det i New York?

Legg innav Bjørn Fra Land » 06 nov 2010 12:05

Opplevelse og tid?

Kom igjen! ;)
Fortsett å løpe...

Brukeravatar
Bjørn Fra Land
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Hvordan gikk det i New York?

Legg innav Bjørn Fra Land » 06 nov 2010 12:10

..jeg vet det er i morgen, men det er litt kjedelig her, så vi lager en tråd!! ;)
Fortsett å løpe...

fastrunner

Legg innav fastrunner » 06 nov 2010 18:08

Har forstått at løpet går på Eurosport. Men når starter sendingen?
Håper de norske kommentatorene er litt bedre forberedt denne gangen, De har vært tragisk dårlige både i sendingene fra London og fra New York de siste årene.

Gabriel

Legg innav Gabriel » 07 nov 2010 10:54

Noen som vet hvordan man finner deltakerlisten til NY ?

(finner den ikke på www.ingnycmarathon.org)

Don King

Legg innav Don King » 08 nov 2010 00:02

Debuterte på maraton idag og klokka inn på 3.05. Er klar for sub3 neste år. Noen som har forslag til en raskere løype enn i NY?

Kjerun

Legg innav Kjerun » 08 nov 2010 09:50

Gratulerer med god tid i N.Y Don King! Raskere løyper er Rotterdam/London - vår marathon og Berlin, Franfurt og jeg antar også Chicago på høsten. Lykke til med sub3.
Kjerun

fastrunner

Legg innav fastrunner » 08 nov 2010 10:54

Flott debut. Med en raskere løype klarer du nok under tre timer. Berlin er et flott løp, og som det sies her, løypa er rask.
Ellers vil jeg denne gang gi honnør til kommentatorene på Eurosport. Flott at Inge Bråten har gitt seg, mer tragisk sidekommentator finnes knapt. Han møtte totalt uforberedt til sendingene, det var et mareritt å høre på. Når han presterte å bare kalle Jaouad Garib for marokkaneren under hele sendingen fra London, da sier det alt. Får herved opplyse herr Bråten om at den nevnte marokkaner er dobbelt verdensmester på maraton, og han fikk sølv på distansen under siste Ol.

Brukeravatar
Kristin
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg innav Kristin » 12 nov 2010 22:14

Jeg løp på 4.43 og er kjempefornøyd!!! Det er en veldig tøff løype - men en herlig opplevelse!!! Kjøpte maratonprogram fra Marius Bakken som jeg har fulgt de siste 3 mnd. Jeg fulgte 4.30 programmet, men som Marius sier, når det gjelder New York så må du legge til minst 10 min.
Jeg løp Berlin i fjor på samme tid, så 2012 blir det Berlin igjen og da forventer jeg en enda bedre tid. Gleder meg!!!
Anbefaler virkelig Marius sitt program, http://www.marathon-training-schedule.com/marathon-training.html ;)
Kristin

desperado

Legg innav desperado » 13 nov 2010 22:16

Det gikk helt glimrende, 3:34:25 og min beste tid på 18 år! Frem til 1st avenue var det bare gøy, løp med et stort smil og koste meg, derfra og inn ble det en kamp som jeg vant takket være de helt fantastiske tilskuerne i New York. Dette var andre gang i NYCM og jeg håper virkelig ikke at det blir siste. Men neste maraton gang kanskje en rask en...?

leki4

Legg innav leki4 » 13 nov 2010 22:36

New York Marathon er et imponerende arrangement! Det var ingen kø for á hente startnummeret og expo'en var innholdsrik. Jeg tok fergen til startområdet og det gikk ganske raskt å komme til start. Underveis var det sportsdrikk hver tredje kilometer og i tillegg fikk man gel like før 30-km. Det var et entusiastisk publikum over det meste av løypen og det var gøy å løpe! Löypen er litt kupert mot slutten, men det er det verdt! Jeg løp raskere enn i Berlin og Paris, men det skyldes sikkert dagsformen min da vinnertiden er ca 2-3 min høyere enn i de raskeste maratonene.

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»