sone 1 trening er kjedelig - hva gjør jeg?

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Brukeravatar
Plagen

Re: sone 1 trening er kjedelig - hva gjør jeg?

Legg innav Plagen » 27 nov 2010 18:38

De fleste som hater snø å guffe pleier å flytte seg fra naturen og inn i ett treningsstudio om vinteren.

Velger du rette plassen kan du se "die hard" på en stor skjerm mens du gjør unna disse gørrkjedelige sone 1 øktene.

polly

Re: sone 1 trening er kjedelig - hva gjør jeg?

Legg innav polly » 28 nov 2010 13:56

EspeN skrev:Høres ut som du allerede har bestemt deg for at sone 1 er kjedelig og utifra premissene dine er det bare å vente med å løpe til sommern igjen.

Beste tips er å endre innstillingen og premissene du har satt (det er kaldt, det er glatt, det er mørkt, det er snø, det er boligfelt, det er trafikk osv osv)

Joa. det er sikkert mye i det at det ligger en mental del der jeg allerede har bestemt meg, men jeg har da tross alt løpt mange, mange økter ute siste årene. Sone 1 er for meg dønn kjedelig. Føler at det ikke er skikkelig tening, og nå som marka er utilgjengelig og kulda har satt inn, blir det enda verre - dessverre. Innspillet om die hard på skjermen er ikke så ille. Skal forsøke å laste ned en film til iphonen så skal jeg motivere meg for en 80 minutter på mølla.

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»