Ekstremt sulten

Du er det du spiser
Lador
InnleggCOLON 21
RegistrertCOLON 18 Apr 2013 12:35

Ekstremt sulten

Innlegg Lador » 28 Feb 2014 21:58

Er litt interessert i å høre hvor mye andre spiser i forhold til treningsmengde, selv trener jeg fra 6-9 økter i uka, hovedsakelig løping, med noen innslag av styrke. Har etterhvert fått en ekstrem sultfølelse, tenker konstant på mat. Ikke at jeg sliter med for mange kilo, heller det motsatte, men mat koster penger, og jeg kan jo ikke spise oss fra gård og grunn, blir mye havregrøt mao. Flere som spiser opp i mot 4000 kalorier daglig uten å gå opp så mye som et gram?

Løpegutten
InnleggCOLON 38
RegistrertCOLON 05 Feb 2016 23:45

Re: Ekstremt sulten

Innlegg Løpegutten » 05 Mai 2017 17:45

Dette stemmer nok bra, spesielt om du er en ung mann og løper så mye som du sier du gjør.

Brukerens avatar
kollis
InnleggCOLON 527
RegistrertCOLON 20 Jan 2010 19:38

Re: Ekstremt sulten

Innlegg kollis » 06 Mai 2017 19:59

Har du høyforbrennig\pga mange økter er dette naturlig så lenge kroppen ikke har problemer.Men du kan prøve å spise mer omega 3 + k2 som gir mindre sultfølse og lavere bettennelse tilstander og k2 for forkalkninger.Jeg som er så gammel ,måtte opp i 6 økter på en dag(+jobb som er fysisk) for å oppleve det samme neste dag.(2 middag og litt brødmat) 6 økter a ca 40min innom alle soner...1 økt var vekter og trenet hele uka uteom i dag.Ellers er jeg sjeldent sulten ,prøver å spise bare når jeg er sulten. oppkjøring holmenkollstaffeten..for dem som synes det var mye.

Gå til

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: 2 og 0 gjester