Ferdigkuttet frukt - ja eller nei?

Du er det du spiser
SigridSigrid
InnleggCOLON 1
RegistrertCOLON 11 Mai 2016 22:23

Ferdigkuttet frukt - ja eller nei?

Innlegg SigridSigrid » 11 Mai 2016 22:24

Hei! :)

Jeg lurer på om hva dere her synes om ferdigkuttet frukt i butikkene? Jeg skriver oppgave om det nå og håper at noen har lyst til å hjelpe meg med å svare på den :) et er til bacheloroppgaven min og selv synes jeg temaet er veldig spennende.

https://bino.qualtrics.com/jfe/form/SV_eM2y9lG5DFWV2Tz

Den tar ca. 7 min og er helt anonym. Ettersom jeg har måttet begrense meg litt for å få et tydeligere bilde av et marked har jeg innskrenket området til folk som bor og/eller jobber i Oslo

Sigrid

Rune60
InnleggCOLON 70
RegistrertCOLON 22 Sep 2015 16:11

Re: Ferdigkuttet frukt - ja eller nei?

Innlegg Rune60 » 16 Mai 2016 14:02

Nei, takk!
10 km: 39:45 for noen år siden.....

Brukerens avatar
knut42
InnleggCOLON 480
RegistrertCOLON 21 Jan 2010 11:16

Innlegg knut42 » 16 Mai 2016 23:43

Kjøper aldri ferdigkuttet frukt bortsett fra en halv- eller kvart melon om sommeren, så jeg synes spørsmålet om hva jef synes om tilbudet om ferdigkuttet frukt hadde litt for få svaralternativer. Derimot kutter jeg opp frukt selv og fryser det ned. Oppkuttet appelsin er fin som isbiter.

Rune60
InnleggCOLON 70
RegistrertCOLON 22 Sep 2015 16:11

Innlegg Rune60 » 17 Mai 2016 08:28

Ja, jeg går også for å kutte opp selv. Hver kveld bruker jeg noen minutter på å kutte opp frukt og grønnsaker(!) til alle familiens matpakker. I tillegg blir det en skål som det bare er å forsyne seg fra til frokost og ut over dagen. Enkelt og lettvint nok - og det øker nok familiens inntak.

Spørreundersøkelsen er laget på en slik måte at de som IKKE vil benytte seg av et slikt tilbud i butikk nesten garantert vil falle fra før de er ferdige med den. Da står man igjen med bare positive svar. DETTE ER EN ALVORLIG METODISK SVAKHET, FRØKEN SIGRIDSIGRID! En slik spørreundersøkelse er ikke verdt noen ting som helst. Sorry, men sant.
10 km: 39:45 for noen år siden.....

Gå til

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: 2 og 0 gjester