osteitis pubis problemer?

Knær, Akilles, legg, hofte, rygg. Den skade du ikke har hatt er den du kommer til å få!
Dexter

osteitis pubis problemer?

Legg innav Dexter » 13 mar 2010 15:48

Jeg har det siste året slitt med en betennelse i osteitis pubis, eller symfysebetennelse som det også kan kalles. Det fortoner seg som smerter fra et område rett over "balla", og strålesmerter nedover innsiden av lårene, som lyskesmerter omtrent. Det blir smerter i området ettervhert under trening, og jeg stivner sakte men sikkert.

Har gått til behandling men ikke klart å bli kvitt det helt. Lurer på om noen kjenner til problemet og alternative behandlingsmetoder, akupunktur etc.? Har fått beskjed om å tøye mye, gå på ski og slappe mer av, men det er ikke så lett...

Brukeravatar
kollis

Re: osteitis pubis problemer?

Legg innav kollis » 13 mar 2010 17:59

Jeg ville ha tenkt slik . Hos kvinner er det avogtil de får problemer her etter de har født barn.
En av grunnene til det at det oppstår mener jeg er at kroppen mangler den spesifikke næringen til vedlikehold av de belastningene som oppstår her.
ville jeg prøvd tilskudd av omega 3 og aminosyrer , eller fått ekspert til å hjelpe deg med tilskudd og mengde du skal ta...
produkter kan jeg anbefale ....men du burde vite noe om dette for å forstå evt spørre på MATOG HELSE....om dette
e-post: dag.poleszynski@tunmedia.no

Gå tilbake til «Skader»