Nakkeprolaps

Knær, Akilles, legg, hofte, rygg. Den skade du ikke har hatt er den du kommer til å få!
Audun

Re: Nakkeprolaps

Legg innav Audun » 01 mar 2013 20:21

Ser ikke poenget med å komme med en rekke argumenter mot deg. Sier bare at kjøper ikke dine argumenter og trur ikke så veldig på det du sier, så får du bare være så sint og spydig som du vil. Jeg er ikke enig med deg, og du er ikke enig med meg, så sånn får det bare være.

Brukeravatar
oyvjorge
Sted: Vestby

Legg innav oyvjorge » 02 mar 2013 08:50

Hvordan kan man vite at dette er bra? Er det gjennomført noen studier av bruken? De koster jo endel, ingen liker å kaste penger ut av vinduet.

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 02 mar 2013 09:30

Audun det er bare barn som er uening og ikke vet hvorfor.....Du må snart bli voksen å innse at en løsning er bedre enn ingen løsning.Som sagt før dette er et forum,her diskuterer vi .Mange argumenter er viktig .Greier ikke du å argumentere så er det vel ikke vanskelig for deg å forstå hva er hensikten med hva du driver med.

Det kan ikke lages store engelsk språklige studier på disse produktene .Da blir de ulovlige å selge.Det finnes noen få men de fleste produsentene vil ha hemlighetene for seg selv slik at andre ikke kan kopiere alt arbeidet de har gjort.Du finner noe forskning på enkelt stoffene i boksene vist du leter på nettet.Men jeg betaler ikke mange penger for å få tilgang til de store forsknings basene ,bare for å hjelpe venner å kjente.Dem får velge selv...
Synes du det er mye penger å bruke bør du nok avstå fra å prøve eller få det som gave til jul etc

Audun

Legg innav Audun » 02 mar 2013 11:04

Herregud hør på deg selv da. Jeg sa jeg var uenig i det du skrev, det var min mening. Må da tåle det. Å kalle meg unge osv er unødvendig.Foresten hva gjør deg til ekspert på kostilskud? Har du noe dokumentert efekt av dette? Eller er det noe du har erfaring med selv?? For min del så snakker jeg av erfaringer når det gjelder skader og kostilskud.9/10 av folk jeg kjenner har aldrig hatt efekt av kostilskud mot skader, men blitt bra på andre måter. Men å komme med en lang avhandling er ikke noe poeng.

Brukeravatar
oyvjorge
Sted: Vestby

Legg innav oyvjorge » 02 mar 2013 20:07

Hvis mulige helseeffekter ikke kan dokumenteres, regnes det som humbug i min verden.

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 02 mar 2013 20:25

gidder ikke å høre på en som ikke har argumenter der og da ,,,ikke spyr opp noen i etter tid .Du forsto ikke engang hva jeg svarte under diskusjonen .Du kan legge frem det du mener ovenfor personen det gjelder her ikke meg.Jeg spør ikke etter din mening og enkle argumenter. eks dine påstander om at jeg er noen ekspert. Hvor tar du alt i fra? Har jeg nevnt dette noen steder?
eks er dette din dokumentasjon? ....9/10 av folk jeg kjenner har aldrig hatt efekt av kostilskud mot skader.
Her snakker vi om forkalkninger... Utrolig mange du kjenner med forkalkninger ....Prøv å holde deg til saken .
Her kan du trene deg så blir du ikke så sint lengre.... https://www.youtube.com/watch?feature=p ... clhxeiQ1iI

Audun

Legg innav Audun » 02 mar 2013 20:40

Er vel du som er sint her er det ikke? Å kjenne 10 stk med småtrøbbel med nakken i et stort idretsmiljø er vel ikke mange. Du skriver at det er forkalkninger som behandles med kosttilskudd. I de tillfellene jeg har erfaringer med er det andre behandlinger en tillskudd som har hjelpet. Å personer med kompetanse innen idretsskader og andre skader har aldri anbefalt kosttilskud mot forkalking, enda det ble tatt opp. Hadde ingen dokumentert efekt så istedet ble andre behandlinger anbefalt.

Jeg prøver å holde meg saklig å regner med du igså kan være det.

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 03 mar 2013 08:12

Jeg svarte på alle dine saklige argumenter ,,,at du påstår jeg er en ekspert.(allerde her motsier du dine egne argumenter,,,,nå er jeg saklig)
Du lager deg nye påstander hele tiden ,og ikke svarer på de svarene jeg gir deg på dine argumemnter.
Du beviser selv at du egentlig ikke hadde noen meninger om dette fra starten av. Det vi ser nå er noe du spikrer sammen etter på.
Da er vi tilbake til start der jeg begynte ,da kan jeg være uheldig å tråkke på dine følser ,som ikke er min hensikt.(da mente jeg alle audun)
Da nevner dine argumenter i det første svaret ,at (I de tillfellene jeg har erfaringer med er det andre behandlinger en tillskudd som har hjelpet. Å personer med kompetanse innen idretsskader og andre skader har aldri anbefalt kosttilskud mot forkalking, enda det ble tatt opp. Hadde ingen dokumentert efekt så istedet ble andre behandlinger anbefalt.)skriver du....

At du vet dette kan du da fortelle ikke adressere dette til meg .At folk med "kompetanse" innen idretsskader vet noe om noe annet enn det dem har kompetanse i, er et kjempe argument for deg ,desverre ikke for meg.At du henviser til"noen " har funnet ut at det ikke har effekt,holder desverre ikke for meg.
Selv ønsker du dokumentasjon fra meg, da må du i det minste gjøre dette selv i dine egne påstander....
Greier du ikke å analysere din egen saklighet?Du mot sier deg selv en rekke ganger..
For meg fremstår du uten hukommelse av hva du har uttalt før det grunnen til at du skifter argumenter hele tiden og ikke ser at du ikke holder deg til dine egne argumenter du har sagt før...eller må du fortelle at du krever at jeg skal ha dobbelt så høye krav enn dem du bevilger deg selv.....nå overlater jeg det siste ordet til deg audun .Så kan du fortelle meg hvor jeg var usaklig...
.Som du vet alle spiser kostilskudd ,hvist det ikke har noe effekt hvorfor bruker norske bønner det?Brukes Til alt som skal vokse og gro på gården sin????????????????????????? Pussig at alt på gården vokser mye fortere og gir 20-30 liter mer melk enn for 40år siden,,,Du kan ikke mene at gresset har blitt mer nærings rikt av den sure nedbøren.......Tror du at bonden har fulgt rådene fra dem med kompetanse fra idretts skader.....

Audun

Legg innav Audun » 03 mar 2013 09:28

Hehe.mye artig du skriver. Skjønner ikke noe av der. Jeg vet hva som fungerer på den type skader og står på det. At andre ting hjelper for deg er jo bra for deg.

Gå tilbake til «Skader»