Kneskade?

Knær, Akilles, legg, hofte, rygg. Den skade du ikke har hatt er den du kommer til å få!
Lador

Kneskade?

Legg innav Lador » 18 apr 2013 12:43

Har den siste uka slitt med litt irritasjon i kneet. Det er ikke veldig ubehagelig eller vondt. Først og fremst gjelder dette høyre kne, men har også antydninger i det venstre. Løping går veldig greit, og jeg kjenner ingenting mens jeg er i bevegelse, det er først etter trening at jeg legger merke til dette. Om morgenen etter at jeg har stått opp merkes det aller best, kjennes litt stivt ut. Etter litt bevegelse blir det bedre, men ikke helt bra. Jeg har søkt på nettet, men finner egentlig ingenting som beskriver det jeg kjenner. Løper mellom 70 og 90 km i uka og har i hele vinter variert mellom asfalt og tredemølle om dette kan ha noen betydning. Trener litt styrke i tillegg til kondisjon, men da kun for å styrke muskler i beina.

Noen som har en formening om hva dette kan være? Bør jeg kontakte lege snarest, eller er det normalt med litt murring i knærne uten at jeg skal legge for mye i det?

Løp4Livet

Re: Kneskade?

Legg innav Løp4Livet » 04 mai 2013 22:53

Kan muligens være noe arrvev som ligger å irriterer. Dette er helt ufarlig, men kan være greit å ta en time hos en fysioterapeut

Gå tilbake til «Skader»