smert pga Osgood–Schlatter???

Knær, Akilles, legg, hofte, rygg. Den skade du ikke har hatt er den du kommer til å få!
Brukeravatar
METALLER
Sted: ASKIM
Kontakt:

smert pga Osgood–Schlatter???

Legg innav METALLER » 02 jan 2014 12:05

hei, litt for jul siden været var ganske dårlig; har bestemt å løpe på tredemølla for ca 1 mil(pleier å bruke det bare for oppvarming....) som første gang....og etter 7 km, fikk jeg plutselig en skikkelig smerte på kne at jeg måtte avbryte det.....jeg løpte ute 3 dager etter og klarte å fullføre hele trening uten noen problem borsett fra en liten stopp.......men prøvte å løpe en gang på juledager med en veldig lav-tempo men måtte stoppe etter ca 8 km. pga smerten......jeg har Osgood–Schlatter sykdom siden jeg var liten men uten noe stor problem v/løping........så jeg aner ikke om det er alvorig skade eller???
leter etter noe spesialisten om kne-skade....har funnet den:
https://www.staminahot.no/nimi/
det ser proff ut.
noen av dere som har erfaring med det???? :evil:
"I'm a distance runner. I've been trained to keep going even when it's hard. When it hurts. When it sucks. When I don't want to. Call it what you want; stubbornness, endurance, determination, guts. Deep down, I don't know how to give up."

Brukeravatar
METALLER
Sted: ASKIM
Kontakt:

Re: smert pga Osgood–Schlatter???

Legg innav METALLER » 07 mar 2014 09:43

fikk svaret fra MR ;)
det er igne skade eller slitasje i kne :P
bare forandring i brusken........så er tilbake på trening :twisted:
"I'm a distance runner. I've been trained to keep going even when it's hard. When it hurts. When it sucks. When I don't want to. Call it what you want; stubbornness, endurance, determination, guts. Deep down, I don't know how to give up."

Gå tilbake til «Skader»