Tverrplattfot og forfotløping

Knær, Akilles, legg, hofte, rygg. Den skade du ikke har hatt er den du kommer til å få!
Brukeravatar
Adelheid
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Tverrplattfot og forfotløping

Legg innav Adelheid » 15 okt 2010 06:18

Nei, det vil vi selvsagt ikke! :roll:
Men...

Anbefaler deg et besøk hos en fysioterapeut/kiropraktor/naprapat el. med peiling på idrettsskader i tillegg (eller har du kanskje allerede gjort det?). Det er ikke dumt å få en sjekk av helheten, og så få orden på eventuelle svake punkter. Jeg er utrolig glad for at jeg oppsøkte han jeg går til nå. :)
I'm on a run - fast - to where I don't care!
Futt'n Fart Running Teams blogg

Brukeravatar
Einar

Legg innav Einar » 15 okt 2010 09:53

kollis skrev:eks hvist du hever nivået på dine prestasjoner må du regne med å få nye problemer og gamle problemer kommer fram i lyset....
Jeg ville ikke fokusert om det er en ny eller gammel skade...
.

Klokt :!:
"If you feel like eating, eat. Let your body tell you what it wants." - Joan Benoit Samuelson
Blogg

leki4

Legg innav leki4 » 31 okt 2010 22:56

Hei!
Jeg har hatt Mortons Metatarsalgia i et drøyt år. Når jeg kjenner smerten er det så vondt at jeg må stoppe og da er det vondt selv å gå på foten. I en periode virket det ganske håpløst. Det som hjalp meg var et tips på det gamle kondisforumet om å lage et hull i sålen under det ømme stedet. Det fungerte utmerket! Ihvertfall for en lang periode. Jeg ble etterhvert overmodig og gikk tilbake til lette sko hvor jeg ikke laget hull og da begynte det gradvis å komme tilbake. For et par uker siden var jeg i Florida og måtte løpe på betong (jepp, alle fortauene var av betong...) og da fikk jeg vondt igjen. Nå er det fortsatt betent og jeg merker det selv når jeg går innendørs. Med litt flaks roer det seg snart og da er jeg klar for maraton på søndag.

Jeg fikk noen innleggssåler før jul. De var helt håpløse og jeg kunne ikke bruke de.

Gå tilbake til «Skader»