DAGENS TRENING

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
nano
Innlegg: 105
Registrert: 08 apr 2010 09:39

Re: DAGENS TRENING

Legg innav nano » 18 mai 2010 18:09

10 min oppvarming - 30 min tempo - 20 min neddvarming. Gikk overraskende lett. Nesten så jeg ikke tror det selv. Merker at treningen i det siste har gitt resultater. Klarte for første gang 10 km under en time, og kunne lett har løpt raskere enn det dersom jeg hadde gått inn for det. Går sakte men sikkert framover her :-)

runnershigh
Innlegg: 40
Registrert: 25 feb 2010 23:06

Re: DAGENS TRENING

Legg innav runnershigh » 18 mai 2010 18:38

Dagens: 16x1min30sek, p=1min. Tot 16km

Skulle egentlig vært 15, men jeg kan tydeligvis heller ikke telle... ;)

Freia
Innlegg: 111
Registrert: 19 jan 2010 22:47
Sted: Hadeland

Re: DAGENS TRENING

Legg innav Freia » 18 mai 2010 19:36

45 min i skogen igår
Idag : 20 min oppv-20*30 sek(15 sek pause)+5min jogg+5 min maratonfart+20min ned løping.Nedtrappingen har for alvor begynt til køben
Mål 2010 = 2t og 35 min....

Brukeravatar
bettygodiva
Innlegg: 279
Registrert: 18 jan 2010 21:25
Sted: haugesund
Kontakt:

Re: DAGENS TRENING

Legg innav bettygodiva » 18 mai 2010 20:04

dagens:7,7km..planen var 4x8min..men den ene leggen begynte å krangle allerede på det første draget,så da ble det 2x8min(den siste gikk med smerter og stahet)+1x4min...lunta resten av veien hjem... :evil:

Ron
Innlegg: 75
Registrert: 19 jan 2010 21:17

Re: DAGENS TRENING

Legg innav Ron » 18 mai 2010 21:28

Oppvarming 2 km
20x1min p=30 sekunder
nedjogg 3 km

Brukeravatar
AKG
Innlegg: 58
Registrert: 15 apr 2010 09:11
Sted: Malm i Nord-Trøndelag

Re: DAGENS TRENING

Legg innav AKG » 18 mai 2010 21:30

6,1 km

m/ stigningsløp
Treningsblogg - www.akg6000.blogspot.com

Hellerud
Innlegg: 709
Registrert: 18 jan 2010 19:25

Re: DAGENS TRENING

Legg innav Hellerud » 18 mai 2010 21:53

klassisk rulleski 2t30min

Tarzan
Innlegg: 485
Registrert: 20 jan 2010 10:06
Sted: Marker

Re: DAGENS TRENING

Legg innav Tarzan » 18 mai 2010 22:36

Skulle løpe 12 x 2 minutter i dag. Men det gjorde jeg ikke. Jeg løp 6 x 2 pluss et 5 minutters drag til slutt (ca 1200 meter).
Jeg testet altså ut Ingrid Kristiansens utsagn, men jeg synes ikke det stemte med min kropp. Jeg fikk mer melkesyre, og ikke like andpusten, og ikke like stort slagvolum som på 1000 meters intervaller. Jeg synes heller ikke det var så mye mindre spenst i steget på 1000 meteren.
Nei, jeg tror jeg velger meg 1000 meters intervaller neste gang. Blir mer sliten av dem, mye mer sliten. Kanskje jeg gjennomførte 2 minutters intervaller feil, men åkke som, 1000 meters er mer meg.

workingclasshero
Innlegg: 218
Registrert: 01 feb 2010 16:28

Re: DAGENS TRENING

Legg innav workingclasshero » 18 mai 2010 22:51

Tarzan skrev:Skulle løpe 12 x 2 minutter i dag. Men det gjorde jeg ikke. Jeg løp 6 x 2 pluss et 5 minutters drag til slutt (ca 1200 meter).
Jeg testet altså ut Ingrid Kristiansens utsagn, men jeg synes ikke det stemte med min kropp. Jeg fikk mer melkesyre, og ikke like andpusten, og ikke like stort slagvolum som på 1000 meters intervaller. Jeg synes heller ikke det var så mye mindre spenst i steget på 1000 meteren.
Nei, jeg tror jeg velger meg 1000 meters intervaller neste gang. Blir mer sliten av dem, mye mer sliten. Kanskje jeg gjennomførte 2 minutters intervaller feil, men åkke som, 1000 meters er mer meg.


hvorfor fullførte du ikke økten? fordi du ikke orket? da ble du kanskje sliten likevel?

trodde forresten du hevdet du gjennom din diett hadde spist bort melkesyren

Brukeravatar
knut
Innlegg: 287
Registrert: 23 jan 2010 13:30

Re: DAGENS TRENING

Legg innav knut » 19 mai 2010 00:42

Tirsdag: 45 minutter rolig spenst, balanse og trening av overkropp med strikker.


Gå tilbake til «Trening»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester