Side 260 av 268

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 28 nov 2011 18:01
av Hellerud
Klassisk rulleski 3t03min halvhardt første 2t,så sprakk jeg litt pga at jeg fremdeles er litt tett etter bihulebetennelsen,høy puls og at jeg svetta noe vanvittig....så siste timen gikk rolig

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 30 nov 2011 19:44
av Hellerud
våkna i går med knallvondt i bihulene igjen :( Men etter samråd med lege kunne jeg trene ,bare jeg tok det med ro...helst innendørs,men kunne være ute hvis været tilsa det.
Så i går ble det A)Rolig løpetur på mølle 2t B)styrke overkropp 45min C)styrke variert 15min
I dag ble det A)Klassisk rulleski rolig 2t31min B) styrke hofter/rygg/mave/legger 30min

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 01 des 2011 16:41
av knut42
Hadde noen dager fri pga skade i ribbeina, så onsdag ble det 3 harde økter med pushups, hamstringsøvlser, hangups og situps. Er sånn passe støl i overkroppen i dag og det tyder på at økta var bra.

Når jeg venter på bussen pleier jeg å ta tåhev eller ta små spensthopp for å styrke nedre del av leggene.

Etter all denne kjernetreninga er det gøyalt å spurte til bussen hjemmefra som er en avstand på ca 250 meter med to skarpe svinger. Det er ikke slitsomt i overkroppen lengre. Revmatismen virker helt fraværende om dagen selv om det er tiden for vondt både her og der. Det er bare foten min som verker, men den får en justering med nye deler forhåpentligvis i mars :)

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 01 des 2011 18:13
av Hellerud
møkkavær ute....fremdeles litt vondt i bihulene,derfor ble det en variert økt innendørs.
A)Løping-tredemølle- 1t30min
B)styrke overkropp + mave 50min
C)spinningsykkel 40min

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 06 des 2011 00:06
av knut42
Mandag: Ca 5 kilometer på 42 minutter, vekselsvis gåing og løping.

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 08 des 2011 07:55
av knut42
Torsdag...
Før frokost: 30 minutter styrketrening med 4-sidig planke, opptrekk og flyes i slynge.
(edit) Før lunsj: 30 minutter styrketrening med 4-sidig planke, planke med beinløft og pushups i slynge.

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 10 des 2011 19:25
av knut42
Lørdag:
Morgen: 30 minutter planke og overkropp.
Formiddag: 30 minutter planke og underkropp http://www.redcord.no/Video_2011.aspx?m=310
Ettermiddag: 48 minutter / 12 runder vekselsvis gåing og løping på Bislett innendørsbane. Avsluttet med RunningTimes afterrun video nr 1: http://vimeo.com/4752171

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 12 des 2011 18:48
av Hellerud
Siste dagers trening.....vært en dårlig periode nå,med først bihulebetennelse og deretter omgangssyken.Men jeg har trent hele tia bortsett fra 1 dag hvor jeg lå rett ut.Mye av treninga har foregått innendørs,dels pga disse "plagene" og dels pga et fryktelig møkkavær med mye sterk vind.
Fre 02:Klassisk rs 2.55t
Lør 03:Løpetur 2.14t + styrke 46min
Søn 04:Klassisk RS:A)Rolig 35 B)Intervall(6 x 10min P=3)1.15t C)Rolig 1t13min D)styrke 10min NB:Gikk med korte staver og hjul som trilla dårlig,for å
bruke beina mest mulig.
Man05:Løpetur 2.01t + styrke-mage-30min
Tir 06: Jogg 11min (måtte gi meg pga låsning i bekkenet) + spinningsykkel 1t29min + styrke -Overkropp- 1t
Ons 07: SYK
Tor 08:Spinningsykkel 1t43min + styrke 20min
Fre 09:Løpetur-mølle- 2t + Styrke-overkropp-30min
Lør 10:Klassisk RS 2t55min + styrke-Hoft/legger- 35min
Søn 11:Klassisk RS A)Moderat 35min B)Intervall (6 x 10min P=3min) 1t15min (som 4.12) C)Rolig 1t D)styrke 13min
Man 12:Klassisk RS 2t43min (staking 2.15t)

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 13 des 2011 17:22
av Hellerud
hardøkt på beina i dag.....det var lenge siden sist.....
A)Jogg 25min B)Intervall ( 16 x 10000m)1.19t C)Jogg 41min
Løp ganske jevnt på draga....de 8 siste gikk bitte litt fortere enn de 8 første.....starta hvert 5min.

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 15 des 2011 19:34
av Hellerud
I går måtte jeg kutte ut planlagt rulleskitur pga vanvittig regnvær + stiv kuling :-( derfor ble det i steden 2t03min på spinningsykkel + 30min styrke for overkroppen.
I dag gikk det som planlagt,men sleit veldig med stive legger før og etter intervalløkta....selve intervalløkta gikk greit.
A)Jogg 40min B)Bakkedrag ( 10 x 2.17-2.21min) 51min C)Jogg/gange 58min.....