Side 261 av 268

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 16 des 2011 19:58
av Hellerud
Ikke så spennende økt i dag,men det må jo til :-)
Staking rulleski,med treige hjul og tunge forhold.....2t49min

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 17 des 2011 19:37
av Hellerud
Ei noe amputert økt pga en betent legg.....skulle egentlig løpt 4 x 15min intervall,men det ble isteden 4 x 15min skigang på tredemølle :-/ ....
Dagens økt ble som følger :A)Jogg 10min(måtte gi meg pga leggen) B)sykkel 20min C)Jogg 5min D)Intervall skigang(4 x 15min P=3)1.09t E)lett jogg 48min F)styrke 1t (overkropp+ litt mage,hofter og bein)

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 21 des 2011 18:45
av Hellerud
trening de siste dagene.
Søndag 18.12:Klassisk ski 2t26min Halvhardt
Mandag 19.12:Staking rulleski 3t
Tirsdag 20.12:A)Jogg 35min B)Intervall 8x1000m =50min C)Jogg 49min.......starta hvert 6min,var egentlig ferdig etter 6 drag,men etter en litt lengre pause klinte jeg til med 2 til :-)
Onsdag 21.12:Klassisk ski 2t32min

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 25 des 2011 22:48
av Hellerud
Ny oppdatering på de siste dager trening........Dårlig med snø og skigåing og kun 2 uker igjen til jeg skal gå renn i Tjekkia,men er faktisk ikke spesiellt stressa for på de 2 skiturene jeg har hatt syns jeg teknikken og det meste satt rimelig bra,,,,,,Satser jo på å hevde meg ganske bra og tror det skal bra så sant formen er som det er pr.d.dato....og at jeg har bra ski(det siste betyr veldig mye)

Torsdag 22 A)Naturlig intervall på beina 1t35min B)jogg 5min C)styrke 20min
løp med de tyngste treningskoa jeg har og var meget fornøyd i og med at jeg kun løp 2min saktere enn jeg gjorde med konkurransesko i august.....Deretter bar det rett til massør :-)
Fredag 23 klassisk rulleski 2t31min hvorav 1t50min halvhardt
Lørdag 24 A)Jogg 25min B)Intervall( 9 x 6min P=2)1t10min C)Jogg 25min D)styrke 52min
treninga foregikk på mølle
Søndag 25 klassisk rulleski 2t40min(2t halvhardt) + styrke 5min

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 29 des 2011 17:23
av knut42
Har ligget sterkt på latsiden de siste par ukene når det gjelder trening. Som en følgeskade av ødelagt hælbein har menisken i kneet blitt skadet, så da blir det bare balanseøvelser og styrketrening av overkroppen.

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 30 des 2011 18:07
av anne
Årets første skitur, 2,5 mil på trikkeskinner og nye ski! Flott tur! Men skia krevde litt annen, eller mer, teknikk enn mine gamle turski... :D

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 31 des 2011 14:52
av anne
Årets siste sykkeltur, 26 km på piggdekk langs asfalten. Ga ikke samme julekortfølelse som skituren i går, men friskt i minus 8-10 grader! Godt nytt åt til alle her inne! :)

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 02 jan 2012 11:37
av Hellerud
Kun 6dager igjen til jeg starter på mitt første langrenn i Worldloppet,ski Klassic,denne sesongen......Har trent for denna sesongen i nesten 2år og er litt frustrert over dårlige skiforhold......fustrert men ikke stressa......Kun gått 2 ganger på ski denne sesongen,så det spørs åssen det slår ut nede i de Tjekkiske skoger.....
Formen er ihvertfall veldig bra,dvs den var ekstremt god frem til fredag hvor jeg fikk en mage-/tarminfeksjon på kvelden....og har vært litt preget av det siste 2 dagene.

Forrige uke trena jeg endel mengde,men ganske rolig intensitetsmessig.
Mandag 26: Klassisk rulleski 3t3min + styrke 13min
Tirsdag 27: Løpetur 2t12min ( 7 runder i meget kupert terreng)
Onsdag 28:Klassisk rulleski 2t51min i stiv kuling
Torsdag 29:A)jogg 25 B)Intervall( 8x6min + 1x7) 1t11min C)Jogg 27 D)styrke 50min Overkropp+mave
Fredag 30 :Klassisk 2.52t syk på kvelden
Lørdag 31:A)Jogg 25 B)Intervall (9x3min løp + 11 x3min skigang)1t20min C)Jogg 18 D)styrke 41 E)Jogg 6min
Søndag 01:Klassisk rulleski 3t26min

både torsdag og lørdag løp jeg på tredemølle...torsdag pga storm ute og lørdag pga at jeg var usikker på formen etter ei natt med sykdom

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 02 jan 2012 16:16
av Siggen
Sikker på at du ikke er stressa? Høres stressa ut... ;)

Re: DAGENS TRENING

Lagt inn: 02 jan 2012 17:29
av Hellerud
Hjemme med "en skokk med unger" i dag,så da var det enkleste å trene på mølle.
A)Jogg 25min B)Intervall( 9x4min løp + 9x4min skigang) 1t38min C)Jogg 20min