DAGENS TRENING

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
Hellerud

Re: DAGENS TRENING

Legg innav Hellerud » 10 jan 2012 20:03

Trening de siste dagene
Lørdag 07 A)Halvhard løpetur 2t10min B)styrke 50min
Søndag 08 A)Klassisk rulleski 3t15min B)styrke 15min
Mandag 09 a)naturlig intervall 1t29min B)jogg 5min C)10 stigningsløp =11min D)Jogg 18min
Tirsdag 10 Klassisk rulleski A)Naturlig intervall 1t09min B)Moderat 1t22min

anne

Legg innav anne » 29 jan 2012 19:43

Her har det gått i ski og sykkel! Knallføre i løypa i dag! Knall- og fallføre for sykkel, men har heldigvis holdt meg på hjula. Tar noen omveier for å slippe biltrafikken, for det er skummelt noen ganger. Noen føler behov for å markere at de kjører bil og syns sykkel er teit... :roll:

Brukeravatar
knut42

Legg innav knut42 » 29 jan 2012 20:10

Januar har vært den lateste måneden min på lenge. Bare to løpeturer, en del plankeøvelser, gåturer og litt konkurranseaking.

I dag ble det 7 runder inne på Bislett på ca 27 minutter. Kondisen var pill råtten mens foten min som har vært et lite helvete i lang tid var ganske bra.

Jeg burde kanskje spist litt først eller tatt med noe mat fordi etter løpingen kunne jeg drept for en sjokomilkshake. Så dro jeg ned til Oslo S og stod i ti minutter kø på Burgerking. Da jeg kom frem til kassa hadde de ikke mer igjen. Jeg ble sur. Ute i ventehallen stod en drittunge med en stor sjokoshake og jeg ble stående noen sekunder å stirre på ungen som ikke la skjul på at dette var godt. Det var like før jeg knabbet den og løp ut..

hypah

Legg innav hypah » 29 jan 2012 21:32

Dagens trening http://www.youtube.com/watch?v=K3uAC4Q4UWM&context=C3260421ADOEgsToPDskKfcTBHlxYF5d3_iJZPg77-

2,5 timer rolig i sone i1, litt lav sone i2 mot slutten. Er skadet med antydning til achillesbet i venstre fot, så sykling på langturer og løping på intervall.

Ian
Sted: Oslo

Legg innav Ian » 22 feb 2012 09:47

Hvor er det blitt av Hellerud? Du er savnet .. Mye av grunnen til mine kondis besøk er nettopp dine innlegg på denne siden :D

runnershigh

Legg innav runnershigh » 22 feb 2012 23:37

Ian skrev:Hvor er det blitt av Hellerud? Du er savnet .. Mye av grunnen til mine kondis besøk er nettopp dine innlegg på denne siden :D

Han er vel meget betenkt etter hans mye omtalte "comeback" ikke gikk helt som ventet..

Brukeravatar
knut42

Legg innav knut42 » 05 mar 2012 13:48

Her trenes det jevnt og trutt med slynger, planke, pullups og pushups nesten alle dager, og spinng og sirkeltrening for hver torsdag. Begynner å bli ganske sterk i forhold til hva jeg var før.

Forleden var jeg på undersøkelse hos en kirurg som ikke fant noe feil med foten min. Metallrestene de fant for noen år siden og ødelagt brusk var visst ikke tilstede nå. Så sa jeg at han bare kunne kappe den av fordi smertene er heljævlige. Han sperret øynene opp, kikket på bildene en gang til og sa at dette kunne han fikse. Så får jeg operasjon av den herpa ankelen min om en måned. Gleder meg som om det var julaften, pinseaften, 17.mai og bursdag samtidig. Blir 2x6 uker i gips og ca 30 uker opptrening. Kanskje jeg kan løpe litt om et års tid :)

Jeg fikk litt kalde føtter av denne kirurgen jeg var hos - så hvis noen vet om en meget bra fotkirurg, skrik ut!

Brukeravatar
rask_somF

Legg innav rask_somF » 21 mar 2012 11:56

Hei Knut, jeg kan anbefale å snakkes med Martina Hansens hospital, http://www.martinahansen.no/ Har hatt 8 stk inngrep i bena, de beste resultatene har vært etter besøk hos Martina Hansens hospital.

Brukeravatar
knut42

Legg innav knut42 » 23 mar 2012 18:13

Takk for svar Rask som F :)

Jeg fikk tips om en annen kirurg på et privat sykehus. Der får jeg operasjon til uka.

Har forøvrig stumpet sigarettene for godt og det merker jeg big time på kondisen.

Brukeravatar
rask_somF

Legg innav rask_somF » 23 mar 2012 19:35

Lykke til med inngrepet Knut og ikke minst lykke til med røyke slutt.

Om du ønsker å komme raskt tilbake i løpeskoene vil jeg anbefale å kjøpe dette hjelpemidler.
http://www.alfacare.no/produkter/helse_ ... remium_200
Har brukt det i ca 1 år med fantastiske resultater :) det er også spesial programmer (for løpere) som trener bla lårmusklaturen i den tiden du må ta det rolig etter inngrepet, veldig smart. Ja du leste riktig, og tenk, sitte i stolen og synes synd på seg selv fordi du ikke kan løpe, men så henter du apparatet og trener muskulaturen. Da kommer smilet tilbake kan jeg garantere:) og du melder deg på Halvtraveren til høsten. Tvi tvi

Gå tilbake til «Trening»