TEAM TJUKKEBOLLA

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
Brukeravatar
bettygodiva
Sted: haugesund
Kontakt:

TEAM TJUKKEBOLLA

Legg innav bettygodiva » 18 jan 2010 21:55

Først så må jeg si at det er utrolig deilig at vi har forumet vårt igjen..
denne tråden har jeg oppretta fordi jeg håper at vi som har noen eller mange kilo for mye og samtidig har liten fart når vi løper,kan snakke litt på denne tråden. og selvfølgelig så er alle andre hjertelig velkomne også men sikkert ikke så interessant for de som løper langturer i 5,00-fart osv...
grunnen for at jeg vil gjøre dette er at jeg lurer på om det er andre i samme situasjon som meg. altså for tjukk,men prøver å gjøre noe med det.. og jogger omtrent i gangfart...men selv om jeg ikke har noen fart å skryte av så ELSKER JEG LØPING. og regner med at med jevn trening og med vektreduksjon så vil også farta komme etterhvert...
anyone?

Camilla
Sted: Lørenskog

Re: TEAM TJUKKEBOLLA

Legg innav Camilla » 18 jan 2010 22:10

meg meg meg meg!!! :D

Brukeravatar
bettygodiva
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 18 jan 2010 22:25

så godt å se at det ikke bare er meg,da...
trener du mye?

Brukeravatar
bettygodiva
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 19 jan 2010 12:53

da har jeg vært ute og løpt 1mil i en runde med en god del bakker..og det gikk såå mye bedre i dag enn sist jeg løp den runden. det er sikkert rundt 3mndr siden sist.
og jeg har alltid måttet gå i de værste kneikene der.. i dag løp jeg hele runden. og det værste (beste) av alt er at jeg klarte å holde meg på 75% i snittpuls..og hadde en snittfart på 7,22min.pr.km...her er det forbedrings-potensiale-hihi

Camilla

Legg innav Camilla » 19 jan 2010 17:56

Hei :) Så flink du er. Det er moro når man merker fremgang. Jeg var iallefall kjempefornøyd da jeg klarte å holde det gående i ett for første gang på lørdag. Ellers løper jeg mest intervaller, men det er fordi jeg ikke har hatt kondis til å holde det gående over lengre tid.

Jeg kan jo ikke være noe dårligere, så jeg får komme meg ut en tur når ungen er i seng. ;) Jeg trener ikke så ofte som jeg burde. Har som mål å trene 3 økter i uken men det har vært litt vanskelig med sykt barn etter jul. Har tilgang på et bra trimrom på jobben, så jeg skal se om jeg får en økt der også siden vi er så heldige å kunne trene en time i uken i arbeidstiden. Har forresten mål å fullføre birkebeinerløpet i september. Tok halvbirken i høst, og det gav mersmak. Har du noen mål?

Camilla

Legg innav Camilla » 19 jan 2010 21:27

Jeg har trent!! Ble bare 6 km men jeg hadde med meg bikkja som veier like mye som meg og er i dårlig form. Det var litt tungt, merker fortsatt helgens økt i bena. Men utrolig forfriskende og motiverende når man er ferdig!! jeg elsker den følelsen jeg får av å løpe. Det finnes ikke bedre medisin mot irritasjon og surmuling :D

fru antoess
Sted: Kristiansund

Legg innav fru antoess » 19 jan 2010 21:50

:D Synes dere er flinke jeg. Tror jeg melder meg inn, men blir nok sistemann. Har ikke løpt siden nakkeprolapsen, men har satt meg som mål å prøve å løpe igjen. Har satt meg mål å bli med på 6 timers 21 august, skal for det meste gå. Håper formen stiger og kiloene minker til den tid. Ryggen er litt vrang om dagen men gir meg ikke for det. Skal prøve meg litt på mølla i morgen. Har trent vann gymnastikk i dag. Hilsen Åse Irene. :roll:

Brukeravatar
bettygodiva
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 19 jan 2010 21:55

hei igjen
nå har jeg vært på spinning-intervall. så da ble det jammen meg 80min på spinningsykkelen også...
jo,da jeg har også noen løpsmål for i år...
blant annet sentrumsløpet i april og halvmaraton i september i oslo.
så flink du var som kom deg ut på løpetur da...

Brukeravatar
bettygodiva
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 19 jan 2010 21:57

heisann fru antoess
velkommen skal du være...
6-timers løp høres tøft ut...har du vært med på noe sånt før....
jeg har aldri løpt mer enn 10km på konkurranse,jeg...

Camilla

Legg innav Camilla » 19 jan 2010 22:08

Spinning høres slitsomt ut! Også etter en 10 km da, veldig flink du er. Jeg har også meldt meg på Sentrumsløpet. Syns det er greit å ha noe til å starte sesongen med, passe på at man er i en viss form før sommeren kommer.

Gå tilbake til «Trening»