TEAM TJUKKEBOLLA

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
Brukeravatar
bettygodiva
Sted: haugesund
Kontakt:

Re: TEAM TJUKKEBOLLA

Legg innav bettygodiva » 15 jan 2011 17:13

hei turbo og dere andre hvis dere dukker opp

ja,jeg hadde en personlig trener tidligere også..men det ble egentlig litt pingle-trening. men nå har jeg invistert i en skikkelig PT. det er en tøff fyr,som presser meg til det ytterste og han har lang erfaring både som pt og annedre treningsrelaterte ting..har også lang utdannelse fra usa innen trening. dette er en amerikaner som virkelig kan jobben sin.. har bare hatt 3 timer foreløpig,og kjenner fremgang alerede. så nå er planen at jeg skal bygge styrke for å bli sterk nok til å kunne løpe langt . han er kjent for å være en tøff og intens trener. snakka med spinnings-instruktøren etter timen i går,og hun sa at han var ikke snau og at han var veldig dyktig....
og ja,nå skal vi holde oss friske...jeg sliter litt med en stekk i låret etter beep-testen på skolen,men egentlig fikk jeg den en uke før,men da var det bare en svak strekk,som slo ut i full blomst på beep-testen. har fått noen stretch-øvelser av pt som skal være veldig effektive....

Brukeravatar
bettygodiva
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 24 jan 2011 20:04

synes jeg hører ekko her jeg..hehe
dagens løpetur er unnagjort og det ble en langtur på 12km... :D

Brukeravatar
turbo

Legg innav turbo » 28 jan 2011 13:55

Hei igjen, ja nå har jg byttet ege for....gang. Ble bhandlet for blokade hvor en nerve gikk igjennom ISG igår og venter nå på vare under så jeg får tilbake løpegleden.
Ha en god dag.
Turbo

Brukeravatar
bettygodiva
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 29 jan 2011 11:23

god bedring og håper du finner løpegleden igjen...
jeg har fått trent greit i det siste...og selv om det går i sneglefart så ser jeg litt fremgang og man må jo bare ta all fremgang med et smil selv om det er lenge til jeg er der jeg ønsker..hehe
i går ble det jogging til treningsenteret+1time spinning og i dag morges ble det 6km løping ute med bakke-intervaller.

Brukeravatar
bettygodiva
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 11 mar 2011 12:45

nå er det lenge siden jeg har vært innom..ingen andre heller ser jeg...
jeg har slitt med sykdom i en måned,men er nå frisk og har fått trent bra denne uken...deilig å være i gang igjen

Brukeravatar
Siri
Sted: Oslo øst

Legg innav Siri » 28 apr 2011 17:20

Ja, her var det fryktelig rolig! Har vært fint lite løping siden i høst. Startet da på en diger prosess med å fjerne noen fotvorter, så jeg har knapt greidd å gå siden, bare humpe rundt på yttersida av føttene. VONDT!!!! Men nå er ting på bedringens vei og greier å gå og løpe! :-)

Har kastet meg på lavkarbobølgen og gått ned noen få kilo også(uten at DET var målet med kostholdsendringen). Har SÅ mye energi og løpeturene går veldig bra, mye bedre enn i fjor, selv om jeg nå er mye mindre trent. Kan skyldes kostholdet, kiloene som er borte eller min stigende blodprosent... :-)

Brukeravatar
bettygodiva
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 11 mai 2011 14:53

har vært lite aktiv her inne..men skal skjerpe meg....
hadde en down-periode med trening..men er godt i gang igjen...men vekta spiller visst ikke helt på lag med meg...men jeg gir meg ikke..
er fryktelig tung og klarer ikke jogge sammenhengende . men det går seg nok til etterhvert

Brukeravatar
bettygodiva
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 20 mai 2011 14:18

er visst bare meg her inne...ikke det at jeg skal skryte av å ha vært så mye her inne,da... :lol:

nå har jeg hvertfall kommet i gang med intervaller igjen...og det var tungt....kjørte 1min.drag...det holder for meg foreløpig...kjørte progressive intervaller,hvor jeg startet på 8,1km/t og økte opåå til 10,5km/t, og kjørte 8 drag.
denne tunge kroppen skal nemlig bli lettere,og da er det jo bare en ting å gjøre:trene og ha et godt kosthold....det høres fryktleig lett ut,men er jo ikke det da...

Brukeravatar
turbo

Legg innav turbo » 20 mai 2011 15:35

Hei Betty,
da får vi ønske hverandre lykke til at vi kommer ordentlig i gang igjen .
Har vært et lite inspirert halvår.
God helg.
Turbo :D

Brukeravatar
bettygodiva
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 25 mai 2011 16:55

takk og i like måte turbo
er i gang med treningen...men er også inne i spurtoppgjøret på skolen før ferien...masse prøver og styr
her er treningen min foreløpig denne uka
mandag:100min sykling i motvind med sterk kuling...tråkka som en gal i nedoverbakkene..hehe
tirsdag:70min gåtur
nå skal jeg snart ut på en joggetur...gleder meg til jeg klarer å jogge sammenhengende turer igjen..og det er jo bare en måte å få til det på, nemlig trene
sitter og drikker en herbalife-shake med proteinpulver i..bruker det av og til til mellommåltider,slik at jeg ikke trener på så å si tom mage....må bare synke det ned litt før jeg stikker ut...
ja, jeg fikk også jogga på både lørdag og søndag også da....

Gå tilbake til «Trening»