TEAM TJUKKEBOLLA

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
Brukeravatar
bettygodiva
Sted: haugesund
Kontakt:

Re: TEAM TJUKKEBOLLA

Legg innav bettygodiva » 20 jul 2011 09:56

da er jeg tilbake etter en herlig ferie i tunisia...helt uten trening....
men er nå i gang igjen... kom hjem på søndag og mandag sykla jeg en lett tur på 50min+ styrke på overkroppen. i går ble det 75min hard spinning-intervall..så jeg er absolutt i gang igjen

anne

Legg innav anne » 20 jul 2011 15:43

Heisan!
Her var en tråd for meg! Gikk ned 12-13 kg for noen år siden, da jeg kom i gang å trene. Siden er jeg blitt litt hekta, og benytter muligheten så ofte jeg kan til å løpe, sykle, gå på ski eller trene styrke. :D
Nå har jeg meldt meg på Kongsvinger maraton, skal løpe halvmaraton da, 6. august. Gleder meg, aldri deltatt i løp før. :? Litt skummelt.... Men har testa at jeg klarer å løpe hele distansen, så går nok bra. Meldte meg på fordi jeg ble litt fandenivoldsk da jeg leste om ei som hadde trent i et halvt år bare og kom i mål på under 2 timer. Kan hun kan jeg!
I dag ble det sykkel på jobb, med en flat omvei hjem, tilsammen 5 mil. Hadde sikkert tre forskjellige værtyper på turen. Håper på oppholdsvær under løpet hvertfall! ;)

Brukeravatar
turbo

Legg innav turbo » 27 jul 2011 22:16

Hallo,
ja nå er jeg i Søgne og løpingen er ikke det jeg holder på med hver dag da foten min framdeles er litt pest, men blir ikke verre av løpingen.
Jeg blir bare så lite motivert for tiden. Så maraton i september , ja det kan bli spenende det.
Turbo :D

anne

Legg innav anne » 06 aug 2011 18:13

Da er jeg tilbake fra Kongsvinger (halv)maraton. Kjempefint arrangement! Flott vær og bra løyper. Mitt første løp siden ungdomsskolen... Ga mersmak, for det var ordentlig trivelig! :D

Brukeravatar
turbo

Legg innav turbo » 06 aug 2011 23:22

Jeg har løpt sommerens lengste treningsløp idag. 20 km. i strålende solskinn.
Foten er nå ike det beste jeg har, men må trene opp min mentale del nå.
Turbo :D

anne

Legg innav anne » 07 aug 2011 16:38

Når jeg var ferdig med runden på halvmaraton, var jeg jammen glad jeg ikke skulle ut på en til! :P Tenkte hvordan klarer de å motivere seg til enda en runde!!! :shock: Så det er opplagt at man må ha det mentale i orden... Måtte slite med hold i siden siste mila, det ødela litt, men kom da i mål.. Lykke til med treninga framover!!

Brukeravatar
bettygodiva
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 02 apr 2012 00:12

lenge siden jeg har værtinnom ser jeg...
endelig i gang med løpetreningen...ogendelig klarer jeg åløpesammenhengende igjen,gårjo ikke fort da..men jogger nå hvertfall 6,5km sammenhengende igjen...så er på rett vei hvertfall...

Brukeravatar
turbo

Legg innav turbo » 10 apr 2012 20:27

Ja du sier noe Betty.
Her er jeg igjen også.
Nå er det ferie og løping på Mallorca.
Håper etter Berlin halvmaraton å endelig komme inn i regelmessig løping.
Her har jeg til nå hatt morgenløp og 20 km. annen hver dag. <håper jeg klarer de 2 siste også.
Så venter London maraton den 22.april hvor jeg håper å komme i mål i hvertfall. Ingen stress.
Turbo

Brukeravatar
turbo

Legg innav turbo » 15 apr 2012 10:41

Hei igjen, hjemme etter Mallorcaferien som ble knallbra så langt. 134 km. på 5 dagers trening. Langløping 2. hver dag, hvor tok jeg den motivasjonen ifra? :o
ja noen ganger kan det bare snu. Inget trykk bare lot det rulle. Måtte jo ellers kunne jeg avlyst London til helga som jeg håper å komme i mål på i hvertfall alt annet er +
Ha en god dag.
Turbo

Brukeravatar
bettygodiva
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 24 sep 2012 06:49

heisann
har ikke vært innom på år og dag. men er nå tilbake. mtye har skjedd siden sist og har flyttet tilbake til østlandet. fikk ikke trent i vinter,da jeg bodde i enleilighet full av mugg og var følgelig mye syk. fikk startet opp med treningen i mai,da var jeg i meget dårlig form. og ble ikke mange minuttene jogg før jeg måtte gå..kanskje 2min...hehe
så fikk jeg trent 2 mndr før jeg pådro meg en langtekkelig forkjølelse med tette luftveier. så fikk jeg trent en måned nå og så deltok jeg på halvmaraton i oslo maraton på lørdag...er kjempefornøyd med å gjenomføreog perse med så lite trening...løp på 2timer,43min og ja,jeg vet det er en dårrlig tid men forbedret rekorden min med 7 min...jeg kan jo heller ikke måle meg med andres resultater:)))
så nå er jeg kjempeklar for å få bedre kondis og forbedre tiden..
driver og leter etter et program som passer. men føler at de fleste programmene er enten for de som skal klare å fullføre halvmaraton(jogg/gå) eller de som skal løpe på 2 timer eller bedre... :x

Gå tilbake til «Trening»