Er det ikke mye rart til sprøyt som blir sagt generelt om folks bruk av fritiden

For enkelte er vel mer enn 5 timer med trening i uka i meste laget, mens andre kan trene både 15 og 20 timer uten at noen trenger å lide av dette

Korak skrev:En helt annen sak. Jeg kunne tenkt meg å legge inn bilde, men vet ikke hvordan jeg kan "krympe" et bilde til å passere kravene. Kan noen guide?
Adelheid skrev:Korak skrev:En helt annen sak. Jeg kunne tenkt meg å legge inn bilde, men vet ikke hvordan jeg kan "krympe" et bilde til å passere kravene. Kan noen guide?
Hvis du har mulighet, gjør bildet om til et annet format - gif funker bra har jeg funnet ut.
Jeg sliter med å få hverdagen og tiden til å gå opp med all treningen, krevende jobb og annet som skal gjøres uten barn og andre større forpliktelser, og har mange ganger stusset på hvordan de som har familie får det til å gå opp. Har jeg rett i å anta at det gjerne skyldes at det kun er én supermosjonist i familien og at den andre parten gjør mest husarbeid, eller er det helt bak mål?
Hadde hatt mye tid til overs hvis jeg kunne komme hjem til ferdig middag på bordet hver dag, hadde oppvaskmaskin og noen tok klesvasken min osv. Men dengang ei...![]()
Og, jeg tror nok at det finnes en del eksempler der ute på at treningen kommer foran barn og partner - men å kvantifisere det til akkurat 10 timer (det er jo ingenting, hehehehe....) blir vel ikke helt rett.
Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester