Несдержаннее цинкование — определенные признака разбирательс

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
lynrask

Re: Несдержаннее цинкование — определенные признака разбират

Legg innav lynrask » 25 nov 2011 23:49

Knaskje lurt å oversette til norsk - siden vi er på et forum - liksom:

Intemperate galvanisering - en prosess som arbeider er i forebygging av Kandal, og gikk fra rust. Galvanisert metall fagarbeidere tiltrakk seg mer enn 150 år, og straks forvandlet prosessen med teknologi.
Grunnlaget for sink - dykk uforgjengelig kontoret (tidligere thieved) i en bolle med smeltet sink, der noe skjer med kjemisk depresjon av den endelige kjedene. Fordi det er en beskyttende film, noen sjanse og fullstendig blander flyet av rust. Giant innholdet telles før rensing av jern overflate. Dersom stål eller metall servert med olje, for eksempel to-faced igjen med skala, gjør sink ikke bli involvert i reaksjonen med en dårlig overflate. Fordi utenfor denne overflaten, henholdsvis ryddet å starte tidligere - avfetting, syre etsing, sandblåsing release. Senere, er rengjøring av overflaten er dekket med et flux at det vil aktivere og orientere en mye-odinehonek fra den strålende samspill med sink.

Brukeravatar
Tombody
Sted: Sandnes

Legg innav Tombody » 27 nov 2011 03:00

Man får sette pris på den aktiviteten som er. Ser det har stilnet litt, siden i gamledager. Er det råtreneren og el Diablito som mangler? :geek:
Eldre, sterkere, raskere …

Oddny

Legg innav Oddny » 13 des 2011 22:50

Vi har "gleda" av ein god del russiske innlegg. Vi ryddar rett som det er, men dette rydda eg ikkje vekk sidan du var så grei å oversetja. Då veit vi i alle fall at det ikkje er så mykje å ta vare på. Elles er eg einig i at vi saknar eit par litt provoserande skribentar her! Fortrinnsvis nokre som kan provosera andre enn moderatorane!

Brukeravatar
trygvan

Legg innav trygvan » 14 des 2011 10:08

Jeg tror forumet hadde kunnet få større aktivitet om det var noen regler og retningslinjer. Slik det er nå så er det at enkeltpersoner kan moralisere over andres innlegg etter dagsformen, og det er ikke heldig. Det bør være tydelige forumretningslinjer som avklarer hva som er lov og ikke lov. Det ville gi skribentene større forutsigbarhet i hvilke svar en kunne forvente seg, noe som ville gjøre det mer attraktivt å skrive.

Se eksempel på forumretningslinjer her:
http://wiki.diskusjon.no/index.php/Retningslinjer

Det finnes også retningslinjer som er særegne for ulike forumkategorier. Disse retningslinjene er med på å gi form til forumet, som gjør det mer interessant.

Edit: Ser at det finnes retningslinjer man kan lete fram, men disse ligger for skjult og av liten betydning.
Har løpt i 12-15 år ettersom hvordan man regner. Perser: 800m-2:04.8 (1998), 1500-4:23.8 (2013), 3000-9:23 ('13), 5km-16:10 ('15), 10km-34:09 ('13), 1/2m-1:15:24 ('14), 1/1m- 2:41:18 ('13)

gls
Sted: Bærum

Legg innav gls » 28 des 2011 19:46

En annen årsak til mindre aktivitet på Kondisjonsforum er nok også 'lekkasje' til andre sosiale medier som Facebook og ikke minst jogg.se.

Jogg.se har masse bra funksjonalitet som Kondis/Kondisjonsforum også burde hatt. På ganske kort tid har godt over 100 nordmenn begynt å bruke jogg.se.

Forhåpentligvis får vi tilsvarende funksjonalitet også her etterhvert. :idea:

Brukeravatar
Bjørn Fra Land
Sted: Trondheim
Kontakt:

Legg innav Bjørn Fra Land » 29 des 2011 12:18

Oddny skrev:Vi har "gleda" av ein god del russiske innlegg. Vi ryddar rett som det er, men dette rydda eg ikkje vekk sidan du var så grei å oversetja. Då veit vi i alle fall at det ikkje er så mykje å ta vare på. Elles er eg einig i at vi saknar eit par litt provoserande skribentar her! Fortrinnsvis nokre som kan provosera andre enn moderatorane!

Kanskje litt betegnende at vi diskuterer forumet under en russisk "søppelmail" (uten forkleinelse for russerne ;) ). Det er som Tombody skrev at Kondis nå er et stillere forum enn i "gamle dager". Og flere antyder årsaker til dette som lekkasje til andre forum og blogger(!) og at profilene som provoserer mangler.

I et kondisjonsforum kan man ønske seg minst to ting; nemlig kvalitet og engasjement. Og det ene utelukker ikke det andre. Vi ser jo at skribenter som tidligere har representert både kvalitet og engasjement nå skriver mer på egne blogger og med sine venner på facebook. Man kan kanskje heller ikke forvente at noen skal skrive tusener på tusener med innlegg om de samme tingene, når man har vært med en stud ser en jo at mange temar kommer igjen og igjen. Og det er helt greit, for de nye forumsdeltakerne.

Andre som provoserte mer enn de nødvendigvis avslørte hva de faktisk visste om løpig og trening forsvant da det "nye" forumet kom. Og det er ikke så mye å gjøre med, tror jeg. Vi må nok stole på de skribentene som bruker forumet nå, og at de både vil og tør kaste seg frampå. Og det er selvsagt, mener jeg, at man skal kunne skrive ting uten å bli kvesset ned med spydige motinnlegg. Imidlertid er jeg veldig for humor og humør, og man kan godt kverulere litt så lenge man er saklig og tar ballen og ikke løperen.

En annen ting er at jeg synes Kondis har vært fraværende i forhold til å dra i gang diskusjoner og å få opp temperaturen på forumet. Det går jo an å påvirke litt, f.eks. med konkurranser, småprovoserende spørreundersøkelser eller lignende. Men det kreves jo et engasjement fra administrerende krefter, og et ønske om et bedre forum! ;) ;)
Fortsett å løpe...

anne

Legg innav anne » 30 des 2011 18:04

Syns det hadde vært artig med større variasjon på nivået på utøverne som skriver her. Når jeg ser tidene her inne, føler jeg meg i elendig form.. ;-) Men fokuset mitt er egentlig ikke på best mulige tider, men en god opplevelse av treningsturen og det å jobbe fram en kropp som fungerer godt i praksis, i arbeidssammenheng.

Brukeravatar
trygvan

Legg innav trygvan » 31 des 2011 00:18

Kanskje kunne en moderator omdøpe denne tråden fra den russiske tulleoverskriften til en norsk beskrivende overskrift, slik at vi (og andre som ikke har turt å besøke den), klarer å skille den lettere fra andre søppeltråder?

PS; Jeg savner en "like"-funksjon her inne.
Har løpt i 12-15 år ettersom hvordan man regner. Perser: 800m-2:04.8 (1998), 1500-4:23.8 (2013), 3000-9:23 ('13), 5km-16:10 ('15), 10km-34:09 ('13), 1/2m-1:15:24 ('14), 1/1m- 2:41:18 ('13)

Brukeravatar
Sunset

Legg innav Sunset » 31 des 2011 00:38

trygvan skrev:PS; Jeg savner en "like"-funksjon her inne.

Liker ;-)

Gå tilbake til «Trening»