HAUGESUND HALVMARATON

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
Brukeravatar
bettygodiva
Sted: haugesund
Kontakt:

HAUGESUND HALVMARATON

Legg innav bettygodiva » 06 mar 2010 22:39

heisann
jeg vurderer å debutere på halvmaraton. og tenkte at halvmaraton på hjemmebane må være topp. men det jeg lurer på,er om det er noen her som har løpt haugesund halvmaraton. og om noen kan fortelle meg litt om løypa. er den rimelig flat(drømme-ønskning) eller hva? all info tas i mot med takk!!!!!

Brukeravatar
g.stava
Sted: Bø i Vesterålen

Re: HAUGESUND HALVMARATON

Legg innav g.stava » 06 mar 2010 23:04

haugesund halvmaraton har skiftet løype utallige ganger :) men hvis den enda går spanneveien utover mot vormedal og retur gjennom norheim skogen til nordhuset, spanneveien til stadion, er løypa ganske variert med mange ganske bratte mot bakker :) men variert og okey løype. kan anbefales :) gode kaker på HIL-Huset etterpå også :lol:

Brukeravatar
Tombody
Sted: Sandnes

Legg innav Tombody » 07 mar 2010 04:23

Haugesund halvmaraton er ikke løpet der man setter den store persen sin, men likt for alle, så det er et morsomt halvmaraton. Et lettere/raskere alternativ er løpsfestivalen inne i Ølen/Etne området. Nå har jeg fått jernteppe på navnet, men den vil bli markedsført tungt her inne på forumet. Jeg har ennå ikke rotet meg inn dit for å løpe, men det skal være et flott arrangement. :)

EDIT:
Etne løpsfestival, heter det. Mer info, men ennå ikke datoene for 2010, finner du her: http://www.klypetussen.no/Etne%20Løpsfestival.htm Linker inneholdende bokstaven «ø» skaper krøll …
Eldre, sterkere, raskere …

Brukeravatar
g.stava
Sted: Bø i Vesterålen

Legg innav g.stava » 07 mar 2010 13:21

Etne/fjordalangs med moro gutten Gisle Sellevold er helt topp, godt miljø og humør på arrangør folkene :) nå er de vel forandret til og løpe tur-retur mot Skånevik. i min tid ble vi kjørt til Skånevik og løp tilbake til Etne. hvorfor de blir forandret på noe som vel gikk ganske bra i nærmere 20 år forstår jeg ikke. kanskje for og slippe buss reisen :) men de har vært noen meget varme løpsdager fra Skånevik til Etne :lol: de er nå noe sånn som ca 1 måned mellom hgsd halv og fjordalangs så de er jo ikke noe problem og ta begge.
vet ikke hvor dem snur, men uansett er de ganske flatt langs fjorden.

Brukeravatar
bettygodiva
Sted: haugesund
Kontakt:

Legg innav bettygodiva » 08 mar 2010 17:27

tusen takk for svar...
greit å vite om det er mye bratte bakker eller ei.. kjedelig med veldig store overaskelser..hihi.

Gå tilbake til «Trening»