Har gått i intensitetfella...

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
oksavikingen
Innlegg: 2
Registrert: 04 okt 2011 11:06

Har gått i intensitetfella...

Legg innav oksavikingen » 01 apr 2013 20:45

Hei!
Eg har gått i intensitetfella og treng ekspertisen gode råd...

For 3 år sidan gjekk eg ein og annan fjelltur, men då vekta bikka 100kg var det på tide å ta tak.....og har sidan den gong auka treningstimane sakte men sikkert, har dei to siste åra deltatt på nokre motbakkeløp, noko som artig og ein fin motivasjonsfaktor. Med 3-4 treningar i veka har dette gått flott, mykje av treninga i terreng og intervall i motbakke.
Så..til årets sesong skulle det satsast endå litt til, og treningsmengda vart skrudd opp til 5-6 økter pr veke, med variasjoner mellom langtur på grus/asfalt (terreng ved høve),intervalløkter og rolege økter på sykkel ( mest ved dårleg ver). Dette gjekk veldig bra ei stund, men etter ei tid har liksom forma stagnert og kroppen virker tung. Eg fekk etter kvart mistanke om feiltrening/feil intensitet og etter at pulsklokka kom i hus (ja, burde sjølvsagt hatt denne for lenge sidan...) må eg berre konstatere at eg har trent med for høg puls på mange av øktene såkalt " lapskaustrening"..

Så kva gjer eg?
-Ta pause frå all trening?
-Kjøre langturar med max 75% av makspuls?
-Korte rolege økter?

Brukeravatar
torolav
Innlegg: 141
Registrert: 08 jun 2012 10:44

Re: Har gått i intensitetfella...

Legg innav torolav » 03 apr 2013 08:57

Kommer med innspill, men det er jo delte meninger om alt. Mye bra tips kan finnes på www.runningtimes.com og www.mcmillanrunning.com.

Men anbefaler:
Langturer - 70 % eller lavere av makspuls
Korte rolige turer kan gjerne være opptil 75 % makspuls for variasjon
Harde økter - 1-2 per uke (IKKE flere), og intervallene trenger/bør ikke være på maks hver gang. Kan gjerne erstattes med mer kontrollerte tempoøkter (80-90 % makspuls, avhengig av lengde) hvor man løper jevnt fort i ca 1 time (80 % av makspuls), eller 20-40 min(85 % makspuls), eller som intervaller - type 8 x 1500 m med 1-2 min pause (opptil 90% makspuls)

Føles kroppen tung kan man man justere ned treningsmengden med en økt eller to en uke, og også erstatte "O2-intervall" med en tempoøkt.

Har ikke troa på å kutte ut trening helt en uke, da blir man dorsk. Har mer troa på å justere belastningen litt. Variasjon fra uke til uke er bra, men ikke en total endring fra 0 timer til 8 timer løping.
*2xSRM: 27:45 *10 km: 43:13 *Halvm:1:37:25


Gå tilbake til «Trening»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester