Intensitetssoner

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
håvard b.

Re: Intensitetssoner

Legg innav håvard b. » 13 mai 2016 10:06

Det er veldig vanskelig å følge denne diskusjonen. Grunnen til det er enkelt og greit ortografi og framfor alt tegnsetting. Markér tydelig på normal måte hva som er sitat, eller bruk sitatfunksjonen. På denne måten blir det mer ryddig, tydelig og ikke minst mer etterrettelig. Og da slipper man "metadiskusjoner", altså diskusjoner om diskusjonen.

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 13 mai 2016 12:42

Håvard B
Har du problemer så spør bare Håvard.
Jeg kan ikke gjøre noe med at andre ikke vet hva en selv har sagt og ikke sitert....Det er fordi enkelte konsentrer seg bare om siste utsagn og ikke hele saken.
Eller får du spesifisere reglene for rettskrivning må ligge på for å få lovt til å poste her,det er til hjelp.
Kjenner mange som greier å forstå dette,men enkelte greier ikke å forklare hva som er galt .Bare det at "NOE" som er feil. Men konkret hva greier ingen å forklare. Det at min tegnsettingen snur meningen på hode ,er noe du burde vise meg så jeg kan lære av det.Samme med ortografi...Greier du ikke å forstå at jeg mente 70-30 på trening handler det om noe helt annet enn ortografi..

Brukeravatar
jorang

Legg innav jorang » 13 mai 2016 12:54

Jeg hopper av denne tråden og har tatt sjansen på å lage min egen tråd hvor jeg håper på konstruktive tips og råd - viewtopic.php?f=6&t=3431

Fortsett gjerne diskusjonen om diskusjonen her og ikke ta den med inn tråden jeg lenker til over.....

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 20 mai 2016 18:15

Håvard b og s egerland greier vist ikke å svare hva som er problemet i det jeg skriver. Da må en spørre seg selv kan de forklare noe som helst ?Det må da være enkelt å konkretisere hvilket tegnsetting som gjør at de mister tråen fullstendig..Eller er det et syndrom :o de har jævla gode til rettskrivning men sliter med analyse?Det kan se ut slik.
S egerland har nå svart JORANG på hans nye spø. som for å fortelle alle at det var meg det var "noe" feil ved.Noe Jorang kan bekrefte eller avkrefte. Noe S.egerland nok legger opp til her,om han kan analyse av det han selv har gjort.
.Jeg lover Jorang ikke å svare han mer på andre spø enn denne.Helt i orden det.

ps men sone 1-2 treninger øker metapolismen i kroppen for dem som ikke får den gratis av kroppen. Dette fører til en tarm som ikke gir deg problemer i løp.For en tarm som har vært full av mat stort sett hele tiden syntes jeg det var innlysende å ta hensyn til dette
mener jeg. :mrgreen:

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 30 mai 2016 21:44

For å dra en konklusjon her .....Så må mennesker med skrive( ifølge de med fasiten) vansker aldri la seg stoppe av dem. Som dere leser her så er argumentet syltynt. Mao skriv inn ...Kanskje ikke innvandrere da tror jeg de gutta går bananas...
Vi får håpe selv om admin ikke skriver noe ,at de med skrive vansker(i følge dem med fasiten)er fortsatt velkommen her på forumet. Det er sikkert en agenda som enkelte mennesker har lagt opp til her. Eller bare meg igjen ? Har dem utryddet de andre.?.. :oops: Er det bare de andre igjen,,,de som fokuserer på hvem som sier det ikke hva de sier?

Det at overvektige mennesker kan føle seg utsatt for vekt utsagn er da ikke noe rart .Når dem selv er enda verre . Har dem da lært noe? Her må en si Nei .At de ikke forstår grunnen til utsagnene om vekt kommer pga sine egne utsagn til andre... :lol: Bra at veldig få greier å har hukommelse til å forstå hva jeg antyder her jorang. Moro er det å se...

Fint at jeg ikke kan få kritikk av dem noe mer ,,,de forstår ikke hva som står her.
:P Har de sagt selv.

Brukeravatar
torolav

Legg innav torolav » 31 mai 2016 07:15

Hei Kollis,

Du har jo fått en del konstruktiv kritikk her. Ikke nedlatende og destruktiv kritikk (som f.eks "du er en dust", "du har ikke peiling"). Derimot har du fått konstruktiv kritikk. Hvorfor ikke ta i mot den med åpne armer, og gi deg selv muligheten til å utvikle deg? :)

En av punktene er å bruke "quote"-funksjonen. Hvorfor ønsker du ikke å bruke den? Bruk den da, så kommer budskapet ditt tydeligere frem også :)

F.eks om jeg siterer deg, så kan dette bli litt kaos: For å dra en konklusjon her .....Så må mennesker med skrive( ifølge de med fasiten) vansker aldri la seg stoppe av dem. Som dere leser her så er argumentet syltynt. Mao skriv inn ...Kanskje ikke innvandrere da tror jeg de gutta går bananas...

Men om jeg gjør slik:
For å dra en konklusjon her .....Så må mennesker med skrive( ifølge de med fasiten) vansker aldri la seg stoppe av dem. Som dere leser her så er argumentet syltynt. Mao skriv inn ...Kanskje ikke innvandrere da tror jeg de gutta går bananas...

Da ble det tydeligere, ikke sant?

Og legg nå denne tøysete "krangelen" ligge i fred. Den har ingen hensikt, og de aller fleste har tatt til fornuft og forlatt den. Bruk heller tiden "her inne" på å komme med konstruktive innspill i andre tråder. Og gjerne med, og det gjelder jo oss alle, med god innsats også på området "kommunikasjon". Vi ønsker jo alle å formidle våre synspunkter på en forståelig måte, ikke sant?

Lykke til!
*2xSRM: 27:45 *10 km: 43:13 *Halvm:1:37:25

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 31 mai 2016 12:20

Påstår du at du ikke forstår når denne funksjonen ikke brukes riktig..? Dette har ikke noe med saken å gjøre .Det er mitt 1 innlegg jeg spør hva som er galt. Har du ikke forstått dette? Mao alt jeg skrev før herregud utsagnet.Det er det som er saken her, noe du ikke ser?
.Det du henviser til her er noe svada personen gulpet opp i etter tid.Jeg har alltid svart på spørsmålene og ikke lagt meg bort i andres meninger og ledd av dem. Da ser jeg ikke noe galt i å svare de som legge seg borti det jeg har sagt.
Folk kan ikke bare komme med påstander de må komme med argumenter også.Alt kommer pga de ikke liker løsningen eller personen. Slik er de menneskene,for de har ingen argumentasjon .Her er lager de argumentasjon for det som skrives senere for å forklare hva de synes er problemet med det jeg svarte 1.

Jeg ser fortsatt ikke kritikken i hva jeg mener,bare at du også påstår at det viktigste er å skrive gode setninger.Som jeg sier utelukker mange mennesker med skrive vansker.Vi må nok gjøre som jorang åpne egne emner der vi skriver samme type overskrift som han . Emne her kan de med skrive vansker svare....

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 04 jun 2016 10:01

de mer erfarne tar med slike erfaringer med i sin anbefaling...http://www.vg.no/nyheter/innenriks/hels ... /23700953/ mao trene sone 1-2 for styrke hjerte muskelen...Trenger ikke store iq for å forstå at hjertet får høy belastning i slike situasjoner.

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 28 jun 2016 10:09

Det kan se ut som om andre også mener at olympiatoppen...ikke fungerer godt nok..Noe jeg har sagt lenge her . :lol: kaggestad-slakter-olympiatoppen velkommen etter kaggestad........http://www.vg.no/sport/idrettspolitikk/ ... /23724674/

Gå tilbake til «Trening»