Treningsamling i utlandet - hvor?

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
jayTe

Treningsamling i utlandet - hvor?

Legg innav jayTe » 06 nov 2013 14:15

Hola ærede forum!

Jeg er i gang med en prosess fra å være terrengsyklist til å bli ultraløper og har meldt meg på et par alt for lange konkurranser neste år som et ledd på veien mot mitt hovedmål som kommer i månedskiftet februar/mars 2015. Jeg har tenkt å tyvstarte barmarksesongen i siste halvdel av mars med en tur utenlands, men hvor reiser man på slikt?

Som syklist er jo Mallorca og Gran Canaria det mest vanlige, men Mallorca er en kronglete reise på den tiden av året og Kanariøyene har jeg planlagt tur til både i november neste år og i januar 2015 så noe annet hadde vært fint.

Roger

Re: Treningsamling i utlandet - hvor?

Legg innav Roger » 07 nov 2013 13:45

Ja Iten. Det er jo dit du må reise. Løpernes Mekka. Opplevelse for livet.
Jeg var der i februar. Det blir også billigere enn en vanlig sydentur...Reise tur-retur, 10 dagers opphold med fullpensjon kom på kun litt over 10 000 kr.

Det er to velfungerende hoteller i Iten med god standard og trygg mat. Vi holdt til på HATC. Stedet til Lornah Kiplagat. Kerio View er litt mer luksus. HATC er fullt av toppløpere fra hele verden.
http://www.lornah.com/
http://www.kerioview.com/

Otroll
Sted: Romerike

Legg innav Otroll » 06 jan 2014 16:32

Var i Spania i jula - nord for Alicante. Her er det mange flotte stier, både flate og opp i fjellene. Bør ha leiebil for å komme på ulike steder, men flott å trene hvis du synes det er greit å løpe alene og ha litt kortere reise enn til Kenya.

Brukeravatar
Marjan
Sted: Søndre Oppdalen, Lunner
Kontakt:

Legg innav Marjan » 07 jan 2014 04:00

Har selv vært i Javea/Xabia, like nord for Alicante. Populært for syklister, men drøss av gode muligheter for løpere også. Jeg var der på besøk, kjenner en som driver med sykkelreiser der, men skal nok ta med treningstøy neste gang.

Gå tilbake til «Trening»