kollis skrev:håper du roer deg ned snart og bruker den fornuftige hjernehalvdelen til å fortelle deg at steinhardalderen ikke er steinalderen osv osv Gå en tur så titter fornuften frem JEG HADDE BARE 33278 STEG I DAG . ligger på rundt 18000 pr dag denne uka.![]()
![]()
kollis skrev:HVOR STÅR DET OM STEINALDEREN? NYE BRILLER? LESER HAN BARE HALVEORDET?
SVARTE PÅ HELE SULAMITTEN PÅ EN GANG ,VETERAN.. DU forstår vell at jeg ikke gidder å lære meg lege språk ,for all mulige ting .Får jeg oversatt deres ord for et problem .Har jeg avogtil et svar.
Har ikke sagt at du har fått alle de skadene du nevnte for 2år siden(som du selv ramser opp igjen) og den nye du snakker om nå,,,, kommer fra løping.Hvor har du det fra? Her kommer du aldri til å svare påJeg bare sumerte antallet som jeg viste var høyt.
varme
Er da et enkelt prinsipp .Der du bor er det varmere enn i norge .Dvs går du en tur i 20grader får kroppen en høyere sirkulasjon enn om du går i 5grader.Høyere sirkulasjon i kroppen gir større regulering av næringstoffer og oksygen.Om du da ikke er enig i at det er gjennomsnittlg varmere der du bor enn i norge.80 år og sinnatagg er du ,kan vell tilføye at du får gratis sirkulasjons effekt bare av å lese hva jeg skriver .God bedring...
Håvard skrev:Hei!
"Gjør som Team Ingebrigtsen - Velg Sportsmaster" reklameres det for på toppen av forumet.
De fleste har vel fått med seg at Veteran på forumet er sterk motstander av mølletrening og at vi burde komme oss ut i Guds frie natur så ofte vi kan, men hva tenker dere andre på forumet?![]()
Johnny Puma skrev:Håvard skrev:Hei!
"Gjør som Team Ingebrigtsen - Velg Sportsmaster" reklameres det for på toppen av forumet.
De fleste har vel fått med seg at Veteran på forumet er sterk motstander av mølletrening og at vi burde komme oss ut i Guds frie natur så ofte vi kan, men hva tenker dere andre på forumet?![]()
For min del er mølla et verktøy jeg bruker for å trene intervall vinterstid, stort sett 4x4. Noen få ganger litt lengre intervall. Langkjøring på mølle klarer jeg ikke, det blir for statisk for min del. Men det er null problem å legge langkjøringene utendørs også på vinteren. Man kan selvsagt også gå på ski her til lands.
Fra påske og til November løper jeg kun utendørs. Jeg har 3 faste steder der jeg trener intervall, en bakke der jeg løper 4x4 i ca. 70 høydemeter, en annen bakke der jeg løper 10-minuttere i ca. 150 høydemeter og en topp moderne friidrettsbane 10 minutter jogg unna der jeg løper litt forskjellige økter. 400-metere, 1000-metere, 3000-metere, etc.
Ei tredemølle er som noen her nevnte et verktøy som det er opp til deg å bruke. Og som kjent, alle ting kan brukes eller misbrukes. Ei mølle kan f.eks. både hjelpe deg med å pushe deg selv, eller den kan hindre deg i å ta i det siste. Dette er 100% opp til deg.
Å skylde på mølla for at treninga ikke blir god nok er å tillegge mølla egenskaper som den ikke har. Noe som er karakteristisk for folk som har liten erfaring med moderne teknologi.
Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester